A A+ A++

LEGO podało w komunikacie, że w pierwszym półroczu sprzedaż konsumencka wzrosła o 36 proc., zaś przychody o 46 proc. do 23 miliardów duńskich koron (3,6 mld dol.), przy podwojeniu zysku operacyjnego oraz zysku netto.

Prezes i dyrektor generalny LEGO, Niels B. Christiansen w prezentacji online zaznaczył, że spodziewa się, że wzrost ustabilizuje się na bardziej zrównoważonym poziomie, gdy ludzie powrócą do wzorców wydatków sprzed pandemii. Obecnie wysoki wzrost firma zanotowała na wszystkich rynkach, na których działa.

– Inwestujemy w sektor online, uruchomiliśmy nasz sklep na chińskiej platformie Tmall – mówi. Równolegle firma rozwija także dystrybucję przez sklepy stacjonarne, wprowadza też nowe linie produktów – tegorocznym przebojem jest choćby ta z Super Mario. Pięć najczęściej sprzedawanych motywów w pierwszej połowie 2021 r. to LEGO City, Star Wars, Te … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNarodowy spis powszechny – komunikat
Następny artykułBezpłatne spotkanie edukacyjne ON-LINE