A A+ A++

Z dzisiejszego odcinka podcastu dowiesz się między innymi, czy reklama napędzana danymi jest skuteczna, jaki procent budżetów reklamowych przepalają boty, jak marketing zmienił nasz system wartości i czy aby napewno odpowiada na potrzeby konsumenta. Zapraszamy do odsłuchania rozmowy z socjolożką, autorką książki Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, prof. Anną Gizą-Poleszczuk oraz ze stypendystką Fundacji Mozilla badającą zagadnienia reklamy internetowej, członkinią zespołu Panoptykonu, prawniczką Karoliną Iwańską.

Na skróty:

00:01 Wprowadzenie
03:40 Czy w gospodarce wolnorynkowej jesteśmy skazani na reklamę?
14:00 Madman czy mathman – kto serwuje nam dziś reklamę?
20:00 Czy w Internecie da się powiedzieć “nie” reklamie?
22:50 Czy reklama zabiła naszą moralność?
29:00 O fetyszu wzrostu i skuteczności reklamy internetowej
43:00 Porozmawiajmy o wartościach
49:00 Kto nas obroni?

Plik audio

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSądeccy policjanci przejęli nielegalny tytoń
Następny artykułResort finansów o budżecie po kwietniu: Deficyt wyniósł 18,9 mld zł