Zarząd Powiatu Wołomińskiego zaprasza mieszkańców powiatu wołomińskiego, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie powiatu do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych „Zasad przyznawania i rozliczania dotacji z budżetu Powiatu Wołomińskiego na realizację zadań publicznych zlecanych w ramach programu współpracy z organizacjami pozarządowymi”.
Termin konsultacji:
30 września 2022 r. – 7 listopada 2022 r.
Wnioski / opinie / uwagi / propozycje zmian projektu dokumentu, wykorzystując „Formularz konsultacji społecznych”,
należy zgłaszać w terminie do dnia 21 października 2022 r. w jednej ze wskazanych form:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected];
- za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Wołominie Wydział Spraw Obywatelskich ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin (z dopiskiem „Konsultacje społeczne Zasad przyznawania i rozliczania dotacji”);
- osobiście: w siedzibie Starostwa Wydział Spraw Obywatelskich, wejście B / pokój nr 012
w godzinach: poniedziałki 800 – 1700, wtorki – czwartki 800 – 1600, piątki 800 – 1500.
Dodatkowe informacje:
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z pracownikami Wydziału Spraw Obywatelskich Starostwa, telefon: 22 346-11-04, adres e-mail: [email protected].
Więcej informacji z Powiatu Wołomińskiego
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS