Prezydent Płocka zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych. Ich tematem jest projekt Programu współpracy Gminy Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działającymi na terenie Miasta Płocka na 2021 rok.
Projekt Programu współpracy Gminy Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działającymi na terenie Miasta Płocka na 2021 rok jest dostępny poniżej.
Konsultacje społeczne polegają na wyrażaniu opinii, składaniu uwag, wniosków i propozycji w zakresie objętym przedmiotem konsultacji.
Sposób i tryb zgłaszania opinii:
- w formie papierowej i przesłanie wypełnionego formularza pocztą na adres: Urząd Miasta Płocka, Wydział Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych ul. Misjonarska 22, 09-402 Płock,
- w formie papierowej i złożenie wypełnionego formularza do urny ustawionej przy wejściu do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka wejście od ul. Zduńskiej, w godzinach pracy Urzędu Miasta Płocka,
- w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza i wysłanie na adres e-mail: [email protected]
Konsultacje społeczne trwają: od 22 maja do 8 czerwca 2020 r.
Dokumenty do pobrania:
1. Projekt Programu Współpracy – do pobrania
2. Formularz zgłaszania uwag – do pobrania
op. K. Kozłowski
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS