A A+ A++

Samodzielnie realizowany marketing

Wielu przedsiębiorców na przestrzeni lat z uśmiechem politowania reagowało na oferty agencji marketingowych, które oferowały swoje wsparcie w zakresie prowadzenia i pozycjonowania strony i dbania o social media. Zdecydowana większość przedsiębiorców reagujących w ten sposób do dzisiaj stoi w miejscu pod kątem rozwoju i zastanawia się, dlaczego klienci idą do konkurencji. Rozwiązanie jest proste – idą do konkurencji, bo to ona jest w sieci widoczna.

I czasem nawet wyższa jakość czy niższa cena nie pomaga w przyciągnięciu klientów a my, chcąc oszczędzić kilkaset złotych miesięcznie, marnujemy nawet kilkadziesiąt godzin miesięcznie na to, by finalnie osiągnąć mizerny efekt SEO. Konkluzja? Samodzielne pozycjonowanie i tworzenie strategii marketingowych to obszar zarezerwowany jedynie dla osób, które mają w tym prawdziwe doświadczenie.

Pełne wsparcie agencji marketingowej

Na drugim biegunie możemy znaleźć firmy, które wiedzą, czego chcą i są świadome swojego potencjału SEO, a jednocześnie ograniczeń zasobów i możliwości. Nic w tym dziwnego – nie wszyscy są ekspertami od wszystkiego i biznes dawno już nauczył się, że pewne obszary swojej działalności należy delegować profesjonalistom. Tak robią firmy, które zaufały agencji marketingu internetowego http://funkymedia.pl i są w stanie poświęcać swoją energię na rozwój innych wymiarów swojej firmy, marketing jednocześnie zostawiając w dobrych rękach. To oczywiście kosztuje, ale w długim okresie są to koszty w całości pokryte przez korzyści.

Pomoc przy pojedynczych projektach

Współpraca z agencją marketingową nie zawsze musi oznaczać pełnego, kompleksowego wsparcia w każdym elemencie. Być może potrzebujemy pomocy z konkretnymi tematami i w takim wypadku współpraca z agencją może być równie owocna.

Cykliczny audyt SEO? Delegowanie content marketingu? A może wsparcie w koordynacji pierwszych kampanii Google Ads? W każdym wypadku agencja Funkymedia służy pomocą i zapewni pełne wsparcie przy takich projektach. Być może przekonamy się do tego, że warto zaufać agencji także w innych obszarach, a nasza współpraca będzie rozszerzona na kolejne obszary?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpróbuj jedno, zagarniesz resztę dla siebie. Przysmak wielkanocny z czasów PRL-u
Następny artykułRynek tajemniczego klienta wraca do gry. Zapowiada się odbicie