A A+ A++
Wiadomość gry wczoraj, 17:23

Wyciekły informacje na temat Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning, czyli remastera udanego RPG-a akcji z 2012 roku. Konkretom towarzyszyły pierwsze screeny.

Aktualizacja: Firma THQ Nordic oficjalnie potwierdziła, że Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning jest w produkcji. Komunikatowi towarzyszyło tylko zapewnienie, że remaster zaoferuje „oszałamiającą” grafikę, podrasowaną rozgrywkę i wszystkie DLC, które otrzymał oryginalny tytuł. Nie podano listy docelowych platform sprzętowych ani innych informacji.

Remaster ma ukazać się w sierpniu.

Spekulacje o remasterze Kingdoms of Amalur: Reckoning krążą od dawna. Teraz wiemy już na pewno, że taki projekt znajduje się w produkcji. W sklepie Microsoft Store pojawiła się bowiem strona poświęcona Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning. Najpewniej ktoś się pospieszył i omyłkowo udostępnił profil produkcji, zanim została oficjalnie zapowiedziana.

Po tym wycieku informacji możemy spodziewać się, że remaster zostanie zapowiedziany wkrótce. Premiera gry ma odbyć się 11 sierpnia tego roku. W Microsoft Store wymieniana jest jedynie wersja na konsolę Xbox One, ale prawie na pewno projekt trafi również na pecety i PlayStation 4. Nie zdziwilibyśmy się, gdyby w planach było również wydanie na Nintendo Switch.

Opis w sklepie jest dosyć skromny, jeśli chodzi o nowości, jakie produkcja zaoferuje w porównaniu z pierwowzorem. Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning ma posiadać ulepszoną oprawę graficzną oraz zawierać oba dodatki do oryginalnej gry, czyli The Legend of Dead Kel oraz Teeth of Naros. Za remastera odpowiada studio Kaiko. Zespół ten specjalizuje się w odświeżaniu starszych produkcji i wcześniej pracował przy Darksiders Warmastered Edition, Darksiders II: Deathinitive Edition oraz Legend of Kay Anniversary.

Warto wspomnieć, że dwa lata temu prawa do marki Kingdoms of Amalur nabyła firma THQ. Od razu rozpoczęły się spekulacje na temat remastera KoA: Reckoning, ale nadzieje te zostały szybko przygaszone informacją, że do opracowania takiego projektu potrzebna będzie zgoda firmy Electronic Arts, posiadającej prawa wydawnicze do pierwowzoru. Dobrze więc, że ostatecznie oba koncerny doszły do porozumienia.

Przypomnijmy, że Kingdoms of Amalur: Reckoning ukazało się w 2012 roku na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3. Grę wyprodukowały nieistniejące już zespoły 38 Studios i Big Huge Games. Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem i wersja pecetowa posiada średnią ocen na poziomie 81%. Tytuł przypadł również do gustu naszemu redaktorowi, który wystawił mu notę 8.5/10.

  1. Recenzja Kingdoms of Amalur: Reckoning – między Skyrim a Diablo
  2. Kingdoms of Amalur: Reckoning – poradnik do gry
  3. Oficjalna strona Kaiko Games
GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Ślub od pierwszego wejrzenia”: Agnieszka i Wojtek mają romantyczne plany
Następny artykułRemont starego mostu drogowego. Ekipy budowlane nad i pod przeprawą