Biuro Rewitalizacji Urzędu Miejskiego w Kartuzach ogłasza nabór przedsięwzięć, które wpłyną na powstanie nowych miejsc integracji mieszkańców Obszaru Rewitalizacji Kartuz.
Propozycje można składać od począwszy 14 (do godz. 15:00) do 28 lutego (piątek) do godz. 15:00.
Udział w zgłoszeniach wziąć mogą osoby prywatne, wspólnoty mieszkaniowe oraz organizacje pozarządowe.
Szczegółowe informacje wraz z warunkami uczestnictwa w projekcie zawiera
pełna treść ogłoszenia
Wsparcia nie uzyskają działania z zakresu odnowy elewacji, fundamentów, klatek schodowych lub stanowiące jedynie utwardzenie terenu np. pod parking oraz te, w których nie będzie planowanego czynnego uczestnictwa mieszkańców obszaru rewitalizacji.
W przypadku pytan i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z panią Karoliną Stawiarską-Kocent (pok. 324 w Urzędzie Miejkim w Kartuzach, ul. Hallera 1), tel. 586-945-215, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Do pobrania:
Załącznik 1: Obszar Rewitalizacji Kartuz
Załącznik 2: Karta do wypełnienia (wersja do wypełnienia w komputerze i wydruku) [MS Word]
Załącznik 2: Karta do wypełnienia (wersja do wydruku) [Adobe Acrobat]
Załącznik 3: Karta Oceny
Załącznik 4: Oświadczenie o gotowości do współrealizacji projektu
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS