A A+ A++

Po trwającej kilka miesięcy antyaborcyjnej kampanii Fundacji Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara Federacja na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny sprawdziła, jakie są jej efekty.

– Ludzie dużo pisali o kampaniach Fundacji Nasze Dzieci, zwracali uwagę, że jest irytująca, nachalna, że musiała kosztować majątek. Same też non stop natykałyśmy na plakaty z płodem w macicy w kształcie serca – mówi Kamila Ferenc, koordynatorka zespołu prawnego Federacji na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny. – Okazuje się, że kierując przekaz w nieodpowiedni sposób, można odbiorców do niego zniechęcić.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŻyczenie z okazji Dnia Bibliotekarza
Następny artykułStarosta nagrodziła najlepszych absolwentów