A A+ A++

Pandemia koronawirusa zmieniła wiele, w tym także rynek odzieżowy. Praca zdalna i niepewność czasów sprawiły, że mniej chętnie niż dotychczas kupujemy nowe ubrania. Jeśli już decydujemy się na zakup, to stawiamy raczej na wygodną odzież domową lub sportową. Popularne marki coraz częściej wypuszczają na rynek właśnie tego typu kolekcje. Jedną z nich jest La Mania, której właścicielka zamieściła niedawno w mediach społecznościowych mini sesję z domowego treningu. Joanna Przetakiewicz nie tyle zachęca do aktywności fizycznej, co promuje swoją najnowszą linię ubrań do ćwiczeń.

Trzeba przyznać, że właścicielka marki La Mania robi to z wyjątkowym zaangażowaniem, a formy 52-letniej bizneswoman można tylko pozazdrościć.

Joanna Przetakiewicz pręży się przed obiektywem w kilku pozach, eksponując smukłą talię, wyćwiczone pośladki i ramiona. Chodzi jednak głównie o to, by zaprezentować fanom najnowszą odsłonę leginsów z czarnym lampasem z logo marki. Fani zapytani przez gwiazdę o to, jak im się podobają, byli zgodni w ocenach. Komplementowali zresztą nie tylko sam produkt, ale i modelkę.

A wam co bardziej się podoba: leginsy za 349 zł czy figura 52-letniej żony Rooyensa?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚmiertelne potracenie w Zubrzycy Dolnej (zdjęcia i film)
Następny artykułSzczepienia przeciwko Covid-19 będą darmowe i dobrowolne