Mimo, że ruch odbywa się tutaj bez problemów i dodatkowych utrudnień, na jednym odcinku na obu nitkach dobudowywany jest trzeci pas ruchu, powstają także drogi serwisowe, które zapowiadała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Dla nas jako kierowców najistotniejsze pozostaje, to że w rejonie między wspomnianymi węzłami będzie szerzej – trzeci pas dla ruchu dobudowany zostanie na dystansie 1,8 km. Drogowcy zauważyli błąd popełniony przy wcześniejszym projektowaniu, bo A1-ka zwęża się z 3 do 2 pasów ruchu tuż przed węzłem, co może przy wzroście obciążenia powodować utrudnienia.
Wiadomo, że pracy jest dużo i będzie kontynuowana do połowy 2023 roku. To już ostatnia inwestycja związana z otwartym odcinkiem autostradowym F na obwodnicy Częstochowy. Budowę o wartości prawie 87 mln zł realizuje firma Strabag.
Czytaj także:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS