– Gaming stał się częścią DNA naszej organizacji nie tylko przez urządzenia, ale również przez szereg działań, które zbliżyły nas do graczy – na temat wprowadzenia na rynek napoju PredatorShot rozmawiamy z Jeremim Rybakiem, country marketing managerem w Acer Polska. Predator jest marką gamingową firmy Acer; skąd więc pomysł, aby rozpocząć produkcję napojów energetyzujących pod nazwą PredatorShot? Dlaczego zdecydowaliście się na ten krok?
Potencjał rynku gamingowego jest olbrzymi. Acer tworząc markę Predator, zdecydował się na specjalizację w rozwiązaniach dla graczy. Od 2015 buduje swoją pozycję na tym niesamowicie konkurencyjnym rynku w kategoriach notebooków, PC, monitorów oraz gadżetów. Gaming stał się częścią DNA naszej organizacji nie tylko przez urządzenia, ale również przez szereg działań, które zbliżyły nas do graczy. Myślę tutaj np. o globalnym sponsoringu Intel Extreme Masters, własnej lidze e-sportowej Predator Leauge czy też ostatnio…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS