A A+ A++

– Gaming stał się częścią DNA naszej organizacji nie tylko przez urządzenia, ale również przez szereg działań, które zbliżyły nas do graczy – na temat wprowadzenia na rynek napoju PredatorShot rozmawiamy z Jeremim Rybakiem, country marketing managerem w Acer Polska. Predator jest marką gamingową firmy Acer; skąd więc pomysł, aby rozpocząć produkcję napojów energetyzujących pod nazwą PredatorShot? Dlaczego zdecydowaliście się na ten krok?
Potencjał rynku gamingowego jest olbrzymi. Acer tworząc markę Predator, zdecydował się na specjalizację w rozwiązaniach dla graczy. Od 2015 buduje swoją pozycję na tym niesamowicie konkurencyjnym rynku w kategoriach notebooków, PC, monitorów oraz gadżetów. Gaming stał się częścią DNA naszej organizacji nie tylko przez urządzenia, ale również przez szereg działań, które zbliżyły nas do graczy. Myślę tutaj np. o globalnym sponsoringu Intel Extreme Masters, własnej lidze e-sportowej Predator Leauge czy też ostatnio…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRadny KO przyjął szczepionkę poza kolejnością!
Następny artykułWpadł złodziej – recydywista