A A+ A++

W każdym sklepie jednym z niezbędnych produktów są reklamówki jednorazowe. Można zapakować do nich warzywa, owoce czy pieczywo, ale zastosowań dla takich opakowań jest znacznie więcej. Jaki rodzaj reklamówek sprawdzi się najlepiej w sklepie i w które z nich warto zaopatrzyć swój biznes?

Do czego wykorzystuje się reklamówki jednorazowe?

Przezroczyste, kolorowe, z uszami, w różnych rozmiarach — do wyboru jest wiele reklamówek jednorazowych, które w każdym sklepie są niezbędne. Niezależnie od branży przydadzą się one na pewno. Do czego wykorzystuje się reklamówki foliowe? Świetnie sprawdzają się między innymi do:

  • pakowania artykułów spożywczych, aby zachować ich świeżość,
  • porcjowania produktów,
  • pakowania produktów sypkich lub drobnych elementów — nie tylko spożywczych,
  • zabezpieczenia przed wilgocią czy wysychaniem.

Oprócz sklepów spożywczych wiele innych firm wykorzystuje jednorazowe reklamówki. Warto jednak wiedzieć, jak wybrać odpowiednie.

Jakie reklamówki wybrać do sklepu?

Reklamówki wykorzystywane w sklepach muszą być wytrzymałe, ponieważ pakuje się do nich wiele produktów o różnej wadze. Powinny być także wygodne w użytkowaniu. Jak wybrać najlepsze, żeby mieć pewność, że spełnią te kryteria?

Zobacz również: Jak wykorzystać torby ekologiczne do zdobycia lojalności klienta?

Rodzaj reklamówek

Pierwszą kwestią, którą warto wziąć pod uwagę, wybierając dobre reklamówki foliowe do swojego sklepu, jest ich rodzaj. Popularne są reklamówki jednorazowe na rolce — najlepiej sprawdzają się przy stoiskach z pieczywem, owocami i warzywami. Reklamówki są ciasno zwinięte, dzięki czemu szybko i łatwo można rozdzielić je na pojedyncze sztuki. Woreczki jednorazowe na rolce zwykle umieszcza się w specjalnych koszyczkach.

Można także wybrać woreczki pakowane luzem, które są dobrym rozwiązaniem w mniejszych sklepach, gdzie korzystają z nich głównie sprzedawcy. 

Wygodna reklamówka jednorazowa to taka, która pozwala łatwo przechowywać i przenosić dany produkt. Dlatego warto dostosować rodzaj uchwytu oferowanych woreczków do typu swojego asortymentu. Wyróżnia się reklamówki:

  • z uszami — wygodne do pakowania i przenoszenia większych i cięższych produktów, takich jak warzywa czy owoce.
  • z rączką — inaczej nazywane „z nerką”, również sprawdzają się w przypadku większych zakupów.
  • bez uchwytów — odpowiednie do pakowania małych porcji np. wędlin czy serów.

Dobrym rozwiązaniem jest zaopatrzenie sklepu w kilka rodzajów woreczków. Zarówno reklamówki jednorazowe na rolce, jak i te bez uchwytów, mogą okazać się przydatne dla klientów.

obraz 1

Wielkość

Wybierając reklamówki foliowe do swojego sklepu, trzeba dostosować je do swojego asortymentu. Oznacza to, że nie mogą być za małe, aby dało się zapakować w nie każdy z oferowanych produktów. Nie warto także inwestować w zbyt duże opakowania, np. do produktów sypkich wystarczą mniejsze woreczki.

Grubość folii

Grubsze reklamówki przeznaczone są do transportu całych zakupów. Z kolei do pakowania warzyw czy owoców wystarczą cieńsze woreczki. Warto w swoim sklepie mieć kilka rodzajów worków o różnej grubości folii. Każde z tych opakowań dobrze sprawdzi się do innego zadania, dlatego ich szeroki wybór może być najlepszych rozwiązaniem.

Gdzie kupować reklamówki do swojego sklepu?

Reklamówki jednorazowe, choć jak nazwa wskazuje, wykorzystywane są zwykle tylko raz, powinny być wytrzymałe. Dzięki temu umożliwią wygodny transport zakupów do domu. Aby klienci byli zadowoleni i chętnie wracali do Twojego sklepu, wybieraj opakowania foliowe od sprawdzonych producentów

 

Wybierz wysokiej jakości reklamówki jednorazowe do swojego sklepu. Postaw na trwałość i wygodę, zamawiaj opakowania od renomowanych producentów!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiałko CDA1 chroni przed groźnym powikłaniem cukrzycy
Następny artykułAustriacy pod wrażeniem Thurnbichlera. Co za słowa