Które marki samochodów cieszą się największym zainteresowaniem wśród internautów w europejskich krajach? Sprawdził to zespół analityczny picodi.com.
Porównano średnią liczbę wyszukań online ponad 60 marek samochodów, zarówno tych premium jak i tych z niższych półek cenowych. Okazuje się, że największym zainteresowaniem cieszy się BMW. Marka z siedzibą w Monachium zdeklasowała rywali w aż 15 krajach, poczynając od Wielkiej Brytanii, przez Niemcy, Austrię, Węgry po większość krajów Półwyspu Bałkańskiego (Serbia, Czarnogóra, Macedonia i inne).
CZYTAJ TAKŻE: Seat uruchomił internetową platformę sprzedaży aut dostępnych od ręki
Drugie miejsce, osiągając szczyt popularności wśród internautów w 10 krajach, zajmuje Mercedes-Benz. Jego pasjonatów należy szukać w Rosji, Azerbejdżanie, Armenii, Albanii, ale również w niektórych krajach Europy Zachodniej (Portugalia, Luksemburg, Belgia). Polska opowiedziała się po stronie Toyoty. Towarzyszą jej takie kraje jak Bułgaria, Grecja, Litwa oraz Łotwa.
Zaraz za podium, ex aequo, znalazły się Volkswagen i Tesla. Amerykańska marka elektrycznych samochodów triumfuje w Irlandii, Liechtensteinie, Norwegii oraz Szwajcarii. Z kolei koncern z Wolfsburga szczególnie przypadł do gustu Hiszpanom, Włochom i mieszkańcom Europy Wschodniej (Białoruś, Ukraina). Południowokoreańskie samochody Hyundai osiągnęły największą liczbę wyszukań w trzech krajach: u naszych południowych sąsiadów (Czechy, Słowacja) oraz na Islandii. Dwie francuskie marki, Peugeot i Renault, oraz szwedzkie Volvo zamykają zestawie … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS