A A+ A++

Dobry dostawca to podstawa!

Przedsiębiorca decydujący się otworzyć hurtownię, z góry powinien już wiedzieć, co tak naprawdę chce sprzedawać. Jeżeli więc, ten wybór ma już za sobą, warto wnikliwie prześledzić branżowy rynek, w poszukiwaniu odpowiedniego dostawcy. Zakładając, że właściciel hurtowni, nie jest producentem oferowanych towarów, powinniśmy skupić się głównie na jakości produktów, które będziemy sprzedawać. Najlepiej, jakby oferowany przez nas asortyment, pochodził od jednego producenta, mamy wtedy pewność, że oferujemy towary podobnej jakości. Bardzo ważnym parametrem przy wyborze dostawcy, będzie oczywiście cena, jednak w przypadku hurtowych zakupów różnorodnych produktów, możemy liczyć na spore zniżki, gdyż umówmy się – nie otwieramy hurtowni, by kupować i sprzedawać ilości detaliczne. Przy wyborze dostawcy, warto również zadbać o ciągłość dostaw, to znaczy upewnić się, czy nasze zamówienie zawsze dotrze na czas. W tym aspekcie warto wybrać producenta, który będzie dowoził nam towar własnym transportem, wtedy możemy być pewni, że towar zawsze będziemy mieli w najszybszym możliwym terminie. Skoro wybraliśmy już dostawcę dla naszej hurtowni, musimy rozejrzeć się za jakimś magazynem, w którym będziemy nasze produkty nie tylko przechowywać, ale także pakować i wysyłać do klientów. Wybierając lokalizację i budynek na nasz magazyn, należy wziąć pod uwagę jego wielkość, czy starczy nam miejsca na cały asortyment oraz czy mamy możliwość poszerzenia oferty. Lokalizacja to także bardzo ważny aspekt, ze względu na dostawców i kurierów, którzy będą dowozić nam towar, a także przyjeżdżać po zamówienia dla naszych klientów. 

Dobre oprogramowanie, rzecz święta!

Mamy już wybranego dostawcę, mamy upragniony magazyn w dobrej lokalizacji, pora zająć się kwestią oprogramowania do naszej hurtowni. Coraz większą popularność zyskują hurtownie w modelu sklepu internetowego B2B. Polega to na tym, że nasz klient zakłada konto na naszej platformie hurtowej, wyszukuje potrzebne mu produkty, dodaje je do koszyka i zamawia. Wszystko odbywa się tak jak w zwykłym sklepie internetowym, z tym że klient nie musi od razu opłacać zamówienia, tylko wybiera opcję płatność przelewem. Decydując się na otwarcie sklepu B2B, należy zwrócić uwagę, by nasz dostawca miał możliwość przesłania nam swoje bazy produktów, żebyśmy nie musieli wprowadzać, opisywać i ustawiać parametrów każdego z produktów ręcznie. Tutaj kłania nam się również dobre oprogramowanie, które pozwoli nam bez komplikacji zaczytać taką bazę danych. Dobry program dla platformy hurtowej i sklepu B2B, musi posiadać również funkcję wystawiania dokumentów zakupowych oraz sprzedażowych, wspierać gospodarkę magazynową poprzez kontrolę stanów i automatyzację zamówień. Dobre oprogramowanie, powinno również posiadać szeroką możliwość dostosowywania strony internetowej naszej hurtowni  pod względem wizualnym. Wszystkie te możliwości oferuje oprogramowanie CStore (szczegóły tutaj: www.cstore.pl/sprzedaz-hurtowa-b2b/), które daje nam możliwość łatwej obróbki graficznej naszego sklepu oraz kontroli nad całym procesem sprzedaży naszych produktów, od zamówień dla dostawcy, po końcową sprzedaż i wysyłkę zamówienia dla naszych klientów. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Lubochni protestują. Wójt umywa ręce. Konflikty na okręgowej murawie
Następny artykułNorwegowie ingerowali w polski rynek medialny