A A+ A++

Wybierając Internet do biura, należy dokładnie określić swoje potrzeby. Od tego zależy nie tylko rodzaj łącza, lecz także takie elementy jak szybkość i przepustowość. Najważniejszym parametrem jest określenie, ile osób, czy raczej urządzeń będzie korzystać z sieci naraz. Nawet jeśli w twojej firmie pracownicy wykorzystują sieć tylko do odbierania poczty mailowej, warto na to zwrócić uwagę. A jeśli przesyłają ogromne projekty, tym bardziej.

Im więcej osób będzie podłączonych do sieci naraz, tym szybsze powinno być łącze. Światłowód daje możliwość wybrania naprawdę wysokich prędkości, a w firmach zatrudniających kilkadziesiąt osób jest to istotne. Światłowód symetryczny to idealny Internet dla firm, gdyż zapewnia taką samą prędkość pobierania i wysyłania danych, gwarantując tym samym lepszą przepustowość i stabilność łącza.

Wybierając szybkość łącza dla firmy, należy wziąć pod uwagę nie tylko liczbę osób korzystających z sieci w tym samym czasie, lecz także inne czynniki. Najważniejszym z nich jest to, do czego stosowana jest sieć. Utrzymujesz serwer? Prowadzisz sklep internetowy, firmę rekrutacyjną lub administracyjną? A może twoi pracownicy przygotowują duże projekty lub grafiki, które długo ładują się na stronę? W takim wypadku przyda się naprawdę szybki i przede wszystkim stabilny Internet światłowodowy. Obecnie prędkość światłowodu symetrycznego oferowanego przez dostawcę usług internetowych (np. INEA) jest już wielokrotnie wyższa niż 1 Gb/s!

Weryfikując oferty Internetu światłowodowego, warto sprawdzić, czy możesz go dostosować do zwiększających się potrzeb biznesowych firmy nawet w trakcie trwania umowy. Możliwość uzyskania dowolnej przepustowości łącza przy jednoczesnym zachowaniu jego najwyższej jakości powinna być w standardzie świadczonej usługi symetrycznego lub asymetrycznego łącza światłowodowego dla firm zlokalizowanych w biurze.

Niektórzy operatorzy oferujący Internet dla firm od razu oferują także pakiet bezpieczeństwa i wsparcia. Jest to dobre rozwiązanie, dzięki któremu wszelkie zakłócenia sieci nie odbiją się na interesach. Czasami okazuje się, że brak dostępu do sieci oznacza naprawdę bardzo duże straty. Pomoc i wsparcie techniczne to rozwiązanie, które może pozwoli utrzymać ciągłość działania Internetu. Stały monitoring sieci i gwarancja jakości SLA zapewniają firmie szybszy czas reakcji na zgłoszenie usterki oraz sprawne usunięcie potencjalnej awarii.

Materiał partnera: INEA BIZNES

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEuropejski przemysł jądrowy ponawia apel o pomoc przy budowie nowych reaktorów
Następny artykułKoronawirus. W szpitalu w Targach Kielce na początek może być “tylko” trzysta łóżek