Znajdź swoją unikalną domenę
Jak już zdecydowałeś się na docelową grupę odbiorców dla swoich produktów, ważne jest teraz znalezienie unikalnej i odpowiedniej nazwy domeny dla twojej witryny internetowej. Ma to kluczowe znaczenie, aby osiągnąć sukces. Wybór dobrej domeny jest bardzo istotny. Jeżeli już na początku źle wybierzesz, może to być szkodliwe nie tylko dla twojej marki, ale przede wszystkim dla rankingów wyszukiwania.
Jeżeli sprzedajesz swoje produkty na polskim rynku, stawiaj przede wszystkim na rozszerzenia z końcówką .pl. Jeżeli zaś planujesz ekspansję zagraniczną, warto rozważyć także rozszerzenie z końcówką .com. Kiedy planujemy wyszukać nazwy domen, warto wówczas użyć słów kluczowych. Nazwa domeny powinna być krótka oraz ułatwić użytkownikowi online jej pisownię, a także wymowę. Przede wszystkim unikaj popełnienia błędów, takich jak: dodanie myślnika w nazwie domeny między słowami, stosowania podwójnych liter. Warto działać też szybko, zanim ktoś inny zabierze domenę. Końcówki domeny .pl lub .com sprawią, że stanie się ona dla użytkowników godna zaufania i zapadnie mocniej w pamięć. Wiele osób wpisuje automatycznie .com lub .pl nawet o tym nie myśląc, dlatego trzeba pozwolić w szybki sposób znaleźć się potencjalnym klientom i fanom marki fashion lub beauty w sieci.
Zanim zarejestrujesz nazwę domeny, warto sprawdzić, czy istnieje już zarejestrowana firma o takiej nazwie. Zwróćcie uwagę na fakt, że kiedyś Twitter był tylko ćwierkającym ptaszkiem, a duża ilość nazw, która mogłaby nam się wydawać dziwna czy niepasująca, jest teraz czymś, do czego przywykliśmy i co od razu kojarzymy z konkretnym narzędziem lub platformą. Na pewno domena powinna zapadać w pamięć. Niektórzy używają nazwy swojej marki, firmy, a inni czegoś, co kojarzy się z branżą lub z produktami, które oferują. Wybierając natomiast domenę, warto być unikatowym i wyjątkowym. Idealnie by było, gdyby nazwa miała mniej niż 12 znaków ze spacjami. Akurat w przypadku www.pieknyecommerce.pl przekroczona została ta wartość o 3 znaki, ale taki jest tytuł książki. Mamy dwa miliardy witryn … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS