Marka, która porusza emocje
Marka SIXT – zarządzana w Polsce przez firmę Eurorent Sp. z o.o – obchodzi w tym roku 20-lecie obecności na polskim rynku. Wszelkie działania marketingowe i wizerunkowe SIXT na lokalnym gruncie bliskie są wartościom wyznawanym przez rodzinę Sixt. Pomaganie dzieciom wpisane jest w DNA marki, a jego przejawy daje się zaobserwować we wszystkich 105 krajach, w których obecny jest SIXT, również w Polsce. Dobrym przykładem takiego działania, wynikającego z wieloletniej strategii CSR-owej, było zaangażowanie firmy SIXT Polska, we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, w pomoc przy transporcie ewakuowanych ukraińskich dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodzin do placówek medycznych w Polsce. SIXT Polska udostępnił flotę, a wolontariusze spośród pracowników firmy wsparli transfery dzieci na terenie Polski. Z okazji swojego jubileuszu obecności w Polsce, marka pragnie jeszcze mocniej poruszyć emocje i zaangażować swoich pracowników, szeroko pojęty biznes oraz organizacje pozarządowe w SIXT Poland Charity Project. Celem projektu jest zaaranżowanie oraz wyposażenie sal sensorycznych (Sal Doświadczania Świata) w wybranych szpitalach onkologicznych w kraju, aby umożliwić w nich prowadzenie terapii dzieci metodą Snoezelen.
„SIXT to dynamiczna, odważna, ale i zaangażowana społecznie marka. Jej nadrzędnym celem jest wywołanie uczucia, a rdzeń komunikacyjny marki stanowią emocje. To właśnie emocje próbujemy wywołać wśród naszych partnerów biznesowych, komunikując 20-lecie istnienia firmy w Polsce. Chcąc uczcić nasz jubileusz na polskim rynku, zdecydowaliśmy się jednak wyjść poza ramy typowej korporacyjnej celebracji i przekuć nasze działania w coś dobrego, tak aby pomóc dzieciom z nowotworami. Dlatego z okazji 20. urodzin postanowiliśmy zorganizować aukcję charytatywną, z której cały dochód przeznaczony zostanie na wsparcie dzieci w szpitalach onkologicznych. Jako SIXT Polska mamy siłę, żeby działać, ale chcemy również zaangażować biznes, bo razem możemy zrobić znacznie więcej” – mówi Łukasz Żurek, Prezes Zarządu, SIXT Polska.
Łukasz żurek, Prezes Zarządu SIXT Polska
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS