A A+ A++

Urodzony w Rosji kompozytor Igor Strawiński znany był z krytycznego stosunku do tego, jak amerykańscy rodzice podchodzą do lekcji muzyki jako sposobu spędzania wolnego czasu przez dzieci.

W wielu krajach poza Stanami Zjednoczonymi podejście do nauki muzyki jest podobne do podejścia do nauki matematyki, czytania i pisania. Lekcje gry na instrumentach albo śpiewu uważane są za coś oczywistego i stanowią istotną część edukacji. Dzieci zawodowych muzyków nie tylko stanowią dużą grupę studentów konserwatorium, ale także wychowują się w atmosferze, w której umiejętności muzyczne są równie istotne jak znajomość języków obcych.

W niedawnym badaniu opublikowanym w “Frontiers of Psychology” (czasopiśmie akademickim obejmującym wszystkie aspekty psychologii) zidentyfikowano cechy, które pozwalają przewidzieć, jacy rodzice będą zachęcać swoje dzieci do nauki muzyki, oraz cechy, które pozwalają przewidzieć, czy rodzice będą zachęcać do niej później swoje już starsze dzieci (młodzież).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPieniądze na „chwilę” pożyczone w parabanku mogą okazać się pułapką
Następny artykułWTA Dubaj: Wtorek z Polkami