Twórcy realistycznych strzelanek Verdun oraz Tannenberg biorą się za kolejny interesujący epizod I wojny światowej – ponad dwuletni konflikt Królestwa Włoch oraz Austro-Węgier, obejmujący starcia wysoko w Alpach. W “epizodzie” tym zginęło ponad pół miliona osób, po obu stronach konfliktu.
Jak na serię WW1 przystało, Isonzo postawi na rozbudowany realizm, oferując wiarygodnie odwzorowane mundury, uzbrojenie i lokacje – włącznie z rozmieszczeniem okopów bazującym na historycznych źródłach, takich jak pamiętniki, stanowiska archeologiczne oraz filmy dokumentalne.
Wydaje się, że tytuł skupi się głównie właśnie na walce na wysokościach, co ma być właśnie cechą wyróżniającą najnowszą odsłonę – zapewnia dyrektor kreatywny Jos Hoebe. Na potrzeby projektu programiści przygotowali między innymi zaawansowany system “kinematyki odwrotnej”.
Kinematyka odwrotna metoda animacji obiektów złożonych, gdzie najważniejsze są kolizje przeróżnych obiektów, ale także ich naturalne ograniczenia – jak poruszanie łokciem, którego nie możemy “wywinąć” w dowolnym stopniu. To pomoże odwzorować wspominanie się po górach.
Inne zmiany to między innymi bardziej “liberalne” podejście do klas i drużyn niż w Verdun oraz Tannenberg, z większymi opcjami dostosowania prowadzonej postaci do własnych upodobań. Twórcy szykują też realistyczne, historyczne scenariusze w ramach trybu rozgrywki pod nazwą Offensive.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS