A A+ A++

Patrząc pod kątem miejsc zakupów na czele znajdują się platfromy handlowe, gdzie niewątpliwie góruje Allegro (94% wskazań w badaniu) – to one też zaliczyły najwyższy skok względem ubiegłego roku + 5 p.p.:

Badanie przeprowadzone przez IRCenter wykazuje, że dwoma najpopularniejszymi platformami są Allegro i Google i to one najczęściej przeplatają się na ścieżce zakupowej konsumentów. Wyniki pokazały jednak, że to Allegro wygrywa z Googlem, wśród Polaków jeżeli chodzi o początek ścieżki zakupowej, a sukces zawdzięcza
również m. in. Allegro Smart.

Jeśli weźmiemy pod uwagę całą ścieżkę zakupową, to przeprowadzone badania pokazują, że Allegro nadal przoduje, zyskując 6 p.p. względem roku ubiegłego.

Gdzie dokonujemy zakupu w momencie, gdy nasza ścieżka zaczyna się kolejno od Allegro i Google?

Użytkownicy, którzy swoją ścieżkę rozpoczęli na Allegro, najczęściej kończą zakupy właśnie tam – aż 82% użytkowników wskazało Allegro jako miejsce zakupu. W przypadku Google, największy udział przypada sklepom on-line (37% użytkowników), jednak Allegro również zyskało i utrzymuje drugą pozycję (31% i +9p.p. vs 2019).

ilustracjastrzałka

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPoznań: Szczury na Starym Mieście. Interweniowała straż miejska
Następny artykułKącik Malucha