InPost od 1 marca 2023 roku podniesie ceny usług dla klientów biznesowych i detalicznych – wynika z opublikowanego na stronie InPostu cennika.
Podwyżkę zapowiadał prezes Brzoska w styczniu tego roku podczas wizyty w Davos. “Zakładamy podwyżkę cen naszych usług w pierwszym kwartale. Mam
nadzieję, że to będzie jedyna podwyżka w tym roku i podobnie jak w
poprzednim roku mniejsza od inflacji. Największym znakiem zapytania jest
wpływ embarga na diesla rosyjskiego od 1 lutego. Nie wiemy, czy coś się
wydarzy z cenami ropy. Z Allegro, zgodnie z 7-letią umową w każdym
kolejnym listopadzie będziemy dostosowywać poziom cen zgodnie z umową,
czyli o kombinację wskaźnika inflacyjnego i wskaźnika wzrostu
wynagrodzeń” – mówił.
Zgodnie z obowiązującym od marca 2023 r. cennikiem usługa Paczkomat 24/7 dla klienta biznesowego wynosić będzie 12,13 zł/13,76 zł/17,53 zł dla gabarytu A/B/C. Poprzedni cennik (obowiązujący od 1 maja 2022 r.) zakładał, że usługa kosztowała odpowiednio 10,19 zł/11,56 zł/14,73 zł.
Koszt usługi Manager Paczek dla klienta detalicznego wynosić będzie 16,99 zł/18,99 zł/20,99 zł dla gabarytu A/B/C. Wcześniej wynosiła odpowiednio 14,69 zł/15,69 zł/17,39 zł.
Grupa InPost dostarczyła w 2022 roku 744,9 mln przesyłek, czyli o 44 proc. więcej niż rok wcześniej.
doa/ gor/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS