A A+ A++

Carlsberg Polska testuje na polskim rynku innowację opakowaniową – karton z zaokrąglonymi narożami. Nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić do224* ton CO2rocznie, zwiększa obszar komunikacji marketingowej z konsumentami i zapobiega nieestetycznym zagnieceniom naroży.

Innowacyjny karton DS SmithRoundWrap**

Carlsberg Polska nieustannie udoskonala swoje opakowania i poszukuje sposobów na ograniczenie emisji dwutlenku węgla oraz najlepszych rozwiązań na ekspozycję produktów i komunikację z konsumentami.RoundWrap to innowacyjne kartonowe opakowanie zbiorcze na piwo w butelce, które charakteryzuje się zaokrąglonymi narożami uzyskanymi dzięki zastosowaniu papieru wewnątrz tektury falistej o niższej gramaturze niż na zewnątrz.Dzięki temu opakowanie pozwala na redukcję emisji CO2 nawet do 24% (w stosunku do porównywalnej specyfikacji standardowego rozwiązania), nadając się jednocześnie prawie w 100% do recyklingu.

Mniej folii i eliminacja zgnieceń na rogach

– Opakowanie pozwala na dopasowane foliowanie paleti tym samym umożliwia ograniczenie zużycia folii przy jednoczesnym zachowaniu ich stabilizacjina wysokim poziomie.Dotychczas zdarzało się, że podczas strechowania palet z wyrobem gotowym lub transportu, kartony ulegały zgnieceniu na rogach – rogi nieestetycznie załamywały się. Kartony o zaokrąglonych rogach eliminują ten problem. Dzięki temu nasze produkty trafiają do sklepów i konsumentów idealnie zapakowane, a to przekłada się na wizerunek naszych marek. Jestem przekonany, że detaliści oraz konsumenci docenią tę innowację – mówi Jarosław Sepioło, menedżer ds. rozwoju pakowania Carlsberg Polska.

Komunikacja 360 stopni

Ponadto, karton RoundWrap umożliwia zastosowanie grafikina narożach, co zwiększa obszar komunikacji marketingowej z konsumentem. Możliwe jest wykorzystaniecałej powierzchni bocznej 360 stopni jako nośnika reklamowych treści. Unikalny kształt wyróżnia karton na półce sklepowej i przyciąga uwagę konsumentów. Według badań przeprowadzonych przez firmę badawczą Toluna, 77% respondentów potwierdziło, że jest bardziej skłonnych do zakupu opakowania z zaokrąglonymi rogami w porównaniu do innych rozwiązań***.

Implementacja rozwiązania DS SmithRoundWrapbyła możliwa dzięki bliskiej współpracy z Carlsberg Polska.Nowe opakowanieniesie ze sobą korzyści wytrzymałościowe, środowiskowe, a także w obszarze komunikacji z konsumentem. Jesteśmy dumni, że jako wiodący dostawca przyjaznych środowisku rozwiązań opakowaniowych, mogliśmy razem z Carlsberg Polska wdrożyć to innowacyjne opakowanie na polskim rynku – dodaje Beata Lis-Kozłowska, dyrektor ds. sprzedaży w DS Smith.

RoundWrap wdrożony został we współpracy z DS Smith Polska, a w 2024 roku Carlsberg Polska testuje kartony na markach piw Carlsberg, Garage i Somersby.

* do 224 tony rocznie przy wprowadzeniu rozwiązania dla marek Carlsberg, Somersby i Garage.

** DS Smith Round Wrap z technologiąArcwise®

*** Wyniki badania zleconego przez DS Smith i przeprowadzonego przez Toluna w grudniu 2023 r., zrealizowanego w Wielkiej Brytanii i we Francji na grupie 1000 respondentów w celu poznania postrzegania przez klientów rozwiązania DS SmithRoundWrap zastosowanego do marki piwa premium w porównaniu ze standardowym rozwiązaniem.

Małgorzata Wąsik

Carlsberg Polska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAdrian Mihułka: Może mogłem osiągnąć więcej, może mogłem zajść dalej [wywiad]
Następny artykułDramatyczne zdarzenie w Łowkowicach. Kobieta odcięła sobie dłoń