A A+ A++

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w związku z nagłym wzrostem ilości spraw załatwianych w urzędach w całej Polsce za pośrednictwem ePUAP oraz przy użyciu profilu zaufanego, co raz częściej otrzymujemy informację o problemach związanych z korzystaniem z tej formy komunikacji. Problemy z załatwianiem spraw wynikają zazwyczaj z przeciążenia serwerów platformy ePUAP i mają charakter chwilowy, dlatego też prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Staramy się w tym trudnym dla wszystkich czasie jak najsprawniej załatwiać wszystkie zgłoszone do Starostwa sprawy, tak aby nie odczuli Państwo dyskomfortu związanego z ograniczeniem możliwości osobistej wizyty w urzędzie.

W razie wątpliwości co do dostarczenia dokumentów prosimy kontaktować się telefonicznie w celu potwierdzenia otrzymania dokumentu, przy czym należy pamiętać, że działanie ePUAP nie jest natychmiastowe, więc telefonowanie jest zasadne po upływie co najmniej 1 dnia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŹródło PAP: Polska znosi ograniczenia na eksport leków
Następny artykułNFOŚiGW: Nabór do Programu LIFE 2020 rozpoczęty. Jego budżet to 450 mln euro (komunikat)