A A+ A++

Aktywistki Martyna Kaczmarek i Paulina Zagórska na początku marca zwróciły się do kilku działających w Polsce domów mediowych z prośbą o pomoc w oszacowaniu, ile pieniędzy kosztowała zainicjowana przez fundację “Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara” antyaborcyjna kampania billboardowa (plakaty z płodem w sercu) oraz kampania antyrozwodowa (plakaty z napisem “Kochajcie się mamo i tato”). Warszawa i inne polskie miasta są nimi wręcz zalane.

Pomógł im to zrobić niezależny dom mediowy Media People. Szacunków dokonano na podstawie danych z Kantar Media.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPuszcza Białowieska. Posłowie Lewicy chcieli skontrolować Nadleśnictwo Białowieża. Bezskutecznie
Następny artykułDołącz do Klubu Strzelectwa Sportowego 10-KA