A A+ A++

Dlaczego aktywistom LGBT tak bardzo zależy na wprowadzeniu do szkół lekcji edukacji seksualnej? Dlaczego kolejne państwa zachodnie ulegają presji i praktycznie pozbawiają rodziców prawa do wychowania ich własnych dzieci, przekazując tę najważniejszą sferę życia człowieka w ręce ludzi motywowanych ideologią genderową? Dlaczego opór rodziców przeciw powszechnej seksualizacji jest tak słaby? Dlaczego tak bardzo zależy na niej seksedukatorom wszelkiej maści? To wszystko pytania kluczowe. I, jak to często bywa, żeby znaleźć na nie odpowiedź, należy sięgnąć do fundamentów – pisze red. naczelny “Do Rzeczy” Paweł Lisicki we wstępie do specjalnego dodatku “Ideologia LGBT a edukacja dzieci”.

W dodatku “Ideologia LGBT a edukacja dzieci” m.in.:

• Kurator oświaty Barbara Nowak o ideologach wchodzących do szkół
• Co się kryje za standardami edukacji seksualnej WHO?
• ks. dr hab. Piotr Roszak o agresji wobec chrześcijan
• Sprawa arcybiskupa Viganò
• Totalitaryzm ideologii LGBT

Całość dostępna jest w 37/2020 wydaniu tygodnika „Do Rzeczy”
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDania może wspomóc sprzedaż samochodów z napędem elektrycznym
Następny artykułOd środy kibice ŁKS-u będą mogli nabyć bilety na mecz ze Stomilem