A A+ A++

Chojnice, dnia 23.10.2019 r.

ID.272.19.2019

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Powiat Chojnicki

ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice,

tel. (052) 39 66 500

informuje o unieważnieniu postępowania na dostawy pn.

DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKIM

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1843), zwanej dalej Pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 29.10.2019 r. na godzinę 10:15. W dniu 22.10.2019 r. wpłynęła oferta wykonawcy. Pracownik Biura Obsługi interesantów omyłkowo otworzył kopertę z ofertą. Zapoznanie się z treścią oferty przed terminem stanowi naruszenie art. 86 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z czym wypełniona zostaje przesłanka unieważnienia postępowania wynikająca z art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Wywieszono na tablicy ogłoszeń 23.10.2019 r. + strona internetowa.

Zdjęto ….

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł2019.10.26 – Kwesta na cmentarzu parafialnym
Następny artykułWyższe składki ZUS dla najlepiej zarabiających? Projekt trafi do kosza