A A+ A++

Największym problemem samochodu, jest brak przyczepności w wolnych sekcjach, nad czym zespół pracował podczas testów przed Rajdem Sardynii w zeszłym tygodniu.

Podczas gdy broniący tytułu Hyundai Motorsport pokonał swoje problemy na szybkim szutrze, dominując w Rajdzie Estonii, w Rajdzie Turcji miał trochę kłopotów z osiągami, szczególnie w sekcjach z dużo luźniejszą nawierzchnią.

Po Rajdzie Turcji Ott Tanak mówił dla serwisu DirtFish: – W niektórych miejscach osiągi są odpowiednie, ale są też obszary, w których możemy się poprawić.

– Test na Sardynii miał kluczowe znaczenie dla poprawy sytuacji, zwłaszcza tego co dzieje się podczas pierwszej pętli. Potrzebujemy większej wydajności, zwłaszcza na luźnym szutrze – podkreślił.

Drugi z kierowców Hyundaia – Thierry Neuville, wyglądało, że zmierzał po zwycięstwo w Turcji, zanim spadł na drugie miejsce po przebiciu opony ostatniego dnia rywalizacji.

Zgodził się z Estończykiem: – Zawsze się poprawiamy i szukamy lepszych wyników.

– Zespół w pełni wspiera kierowców i podążamy we wszystkich możliwych kierunkach. Postaramy się o pierwsze miejsce na Sardynii i szczerze mówiąc, myślę, że zasłużyliśmy na to również w Turcji.

– W każdym razie teraz skupiamy się na Sardynii. Wyjedziemy na trasę jako piąta załoga w kolejności, co powinno być korzystne w zależności od pogody – zakończył.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUderzył w auto, którym kierował nietrzeźwy mężczyzna
Następny artykułInformacja o konkursie ofert na realizację zadań publicznych w formie wsparcia w zakresie działalności na rzecz kombatantów i osób represjonowanych pn. „Wdzięczni Bohaterom – Świąteczne wsparcie dla kombatantów”