Największym problemem samochodu, jest brak przyczepności w wolnych sekcjach, nad czym zespół pracował podczas testów przed Rajdem Sardynii w zeszłym tygodniu.
Podczas gdy broniący tytułu Hyundai Motorsport pokonał swoje problemy na szybkim szutrze, dominując w Rajdzie Estonii, w Rajdzie Turcji miał trochę kłopotów z osiągami, szczególnie w sekcjach z dużo luźniejszą nawierzchnią.
Po Rajdzie Turcji Ott Tanak mówił dla serwisu DirtFish: – W niektórych miejscach osiągi są odpowiednie, ale są też obszary, w których możemy się poprawić.
– Test na Sardynii miał kluczowe znaczenie dla poprawy sytuacji, zwłaszcza tego co dzieje się podczas pierwszej pętli. Potrzebujemy większej wydajności, zwłaszcza na luźnym szutrze – podkreślił.
Drugi z kierowców Hyundaia – Thierry Neuville, wyglądało, że zmierzał po zwycięstwo w Turcji, zanim spadł na drugie miejsce po przebiciu opony ostatniego dnia rywalizacji.
Zgodził się z Estończykiem: – Zawsze się poprawiamy i szukamy lepszych wyników.
– Zespół w pełni wspiera kierowców i podążamy we wszystkich możliwych kierunkach. Postaramy się o pierwsze miejsce na Sardynii i szczerze mówiąc, myślę, że zasłużyliśmy na to również w Turcji.
– W każdym razie teraz skupiamy się na Sardynii. Wyjedziemy na trasę jako piąta załoga w kolejności, co powinno być korzystne w zależności od pogody – zakończył.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS