A A+ A++

Podobnie ma się sprawa z nową Hondą CBR 650 R, motocyklem który zadebiutował w 2014 roku, i szybko zyskał grono fanów ze względu udane połączenie uniwersalnego charakteru i sportowego wyglądu.

W roku 2017 motocykl przeszedł swój pierwszy lifting, podczas którego popracowano trochę nad stylistyką – by była się ona nieco bardziej agresywna i jednocześnie nieznacznie podniesiono moc silnika. Od tego czasu przednie koło prowadził widelec Showa Dual Bending Valve a w układzie hamulcowym zdecydowano się na mocniejsze zaciski hamulcowe Nissin.

Ważniejszą zmianą wprowadzoną w sezonie 2021 była wymiana widelca na model wyższy model Showy typu Separate Function Big Piston (SFF-BP), z goleniami o średnicy goleni 41 mm.

A jakie zmiany czekają Hondę CBR 650 R nas w nadchodzącym roku? Chcielibyśmy zasypać was informacjami technicznymi, ale nic z tego. W nowy sezon Honda wjeżdża tylko z nowymi wzorami lakierownia, których różnice dostrzegą wyłącznie najwierniejsi fani marki. I to było by na tyle. Szkoda, wielka szkoda.   

zobacz galerię

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRosja i Białoruś zacieśniają współpracę, również wojskową
Następny artykułUrzędy przechodzą na pracę częściowo zdalną. Powodem rosnąca czwarta fala COVID-19.