Tajemnicze pakunki pojawiły się w najnowszej gazetce Biedronki, ważnej do poniedziałku 24 marca. Dyskont reklamuje nowe zabawki jako idealny prezent na Wielkanoc.
Okazuje się, że internauci oszaleli na punkcie pluszowego króliczka. Jeden z filmików z otwarcia pakunków, umieszczonych na profilu @zakupywstylu na TikToku, doczekał się aż 1 mln odsłon – donosi “Fakt”.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Film zachwycił internautów
W sieci rozpętała się prawdziwa, zakupowa burza. Użytkownicy zaczęli oznaczać najbliższych i wymieniać się informacjami na temat dostępności produktów. Niektórzy podpowiadali również, gdzie można kupić maskotki taniej. – W Dino taki sam za 30 zł – dodała jedna z komentujących.
– Czy wy widzicie, jakie to jest urocze? – komentuje jedna z użytkowniczek TikToka pod umieszczonym nagraniem.
Za jedną sztukę pluszowej maskotki zapłacimy od 49 zł 99 gr do nawet 70 zł bez grosza. Cena zależy od tego, co znajduje się w środku. W tańszej wersji mamy do wyboru pomarańczowego, ukrytego w marchewce lub truskawce króliczka.
Za 69 zł 99 gr dostaniemy poduszko-przytulankę w kształcie brązowego misia lub szarego chomika. Jego wypełnieniem jest kocyk o wymiarach 100 × 150 cm. Oferta obowiązuje od 11 do 24 marca.
Okazji do zakupu ciekawych produktów będzie jeszcze więcej, ponieważ Biedronka planuje w tym roku otworzyć 130-150 sklepów netto. Program modernizacji ma objąć ponad 300 placówek. EBITDA Biedronki w ubiegłym roku wyniosła 1,84 mld euro, co oznacza wzrost o 19,4 proc. rok do roku. Marża EBITDA wyniosła 8,5 proc. wobec 8,8 proc. w 2022 r.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS