Dzisiaj, 8 grudnia (10:34)
Brak pre-loadu to nie jedyna rzecz, która niepokoi fanów w związku z premierą Halo: Infinite, najnowszego dzieła 343 Industries. Kolejnym sporym problemem jest brak możliwości powtórzenia już ukończonej misji. Dla większości graczy może nie jest to wielka sprawa, ale fani serii są przyzwyczajeni do tego, że od zawsze mogli wrócić do dowolnego etapu i rozegrać go ponownie.
Ograniczenie podobno związane jest z półotwartym charakterem świata. Podkreślić trzeba, że gra nadal ma liniowy charakter i zadania wykonujemy w określonej przez twórców kolejności. Oprócz tego będziemy mogli wracać w rejony mapy, które powiązane były z zdaniem. Z tą różnicą, że nie uruchomi się misja, która była z nim związana. Nie będzie także możliwości, by odwiedzić rejon, w którym rozgrywają się pierwsze zadania.
Nieco dziwne jest tłumaczenie takiego rozwiązania otwartym charakterem rozgrywki. Przypomnijmy sobie chociażby Red Dead Redemption 2 – jeden z największych i najlepszych “open worldów”. Tam, nawet mimo możliwości ulepszania ekwipunku (co teoretycznie powinno powodować komplikacje), możemy w dowolnym momencie wrócić do wcześniej wykonywanego zadania i zaliczyć je, zdobywając ws … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS