A A+ A++

​Brak pre-loadu to nie jedyna rzecz, która niepokoi fanów w związku z premierą Halo: Infinite, najnowszego dzieła 343 Industries. Kolejnym sporym problemem jest brak możliwości powtórzenia już ukończonej misji. Dla większości graczy może nie jest to wielka sprawa, ale fani serii są przyzwyczajeni do tego, że od zawsze mogli wrócić do dowolnego etapu i rozegrać go ponownie.

Ograniczenie podobno związane jest z półotwartym charakterem świata. Podkreślić trzeba, że gra nadal ma liniowy charakter i zadania wykonujemy w określonej przez twórców kolejności. Oprócz tego będziemy mogli wracać w rejony mapy, które powiązane były z zdaniem. Z tą różnicą, że nie uruchomi się misja, która była z nim związana. Nie będzie także możliwości, by odwiedzić rejon, w którym rozgrywają się pierwsze zadania.

Nieco dziwne jest tłumaczenie takiego rozwiązania otwartym charakterem rozgrywki. Przypomnijmy sobie chociażby Red Dead Redemption 2 – jeden z największych i najlepszych “open worldów”. Tam, nawet mimo możliwości ulepszania ekwipunku (co teoretycznie powinno powodować komplikacje), możemy w dowolnym momencie wrócić do wcześniej wykonywanego zadania i zaliczyć je, zdobywając ws … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPonad 28 tys. nowych przypadków zakażenia koronawirusem w Polsce, w tym 1 tys. 679 w Łódzkiem [RAPORT]
Następny artykułMIKOŁAJE Z LKS PŁOMIEŃ TURZNICA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W LIPOWIE (GMINA OSTRÓDA)