Marka Gulf znana jest wszystkim fanom sportów motorowych z ikonicznego logo i kolorystki, która zdobyła serca kolejnych fanów po tym jak McLaren kilka lat temu w Monako zaprezentował świetne, jednorazowe malowanie.
Współpraca Gulfa z ekipą z Woking dobiegła końca, ale przedstawiciele firmy postanowili dalej angażować się w Formułę 1 podpisując umowę z Williamsem.
Od początku na obie strony wywierana była presja na przygotowanie ciekawego malowania. To nie pojawiło się podczas prezentacji auta, ale działy marketingowe chcąc wykorzystać okazję postanowiły odpowiedzieć na prośby fanów i Williams w tym roku podczas trzech rund mistrzostw świata zmieni kolorystykę na jeden z czterech wariantów.
Four liveries. One winner. Your choice 🫵
Voting for bracket one of the #GulfFanLivery is now open! 🤩👇#WeAreWilliams #GulfxWilliams @gulfoilintl
— Williams Racing (@WilliamsRacing) May 26, 2023
Wszystkie nawiązują do charakterystycznego jasnoniebieskiego malowania z pomarańczowymi wstawkami marki Gulf.
Wybór konkretnego malowania przypadnie kibicom. Wybierać można spośród opcji nazwanych: “Odważniejszy niż odważny”, “Współczesny”, “Wizjonerski” oraz “Dziedzictwo”.
Zwycięski projekt pojawi się na obu samochodach wyścigowych FW45, kombinezonach wyścigowych Alexa Albona i Logana Sargeanta oraz na platformach mediów społecznościowych zespołu podczas weekendów w Singapurze, Japonii i Katarze.
Odbędą się trzy tury głosowania, a pierwsza runda rozpocznie się w piątek 26 maja. Po ostatecznym głosowaniu zwycięska barwa zostanie ogłoszona w środę, 12 lipca i wyświetlona na samochodzie pokazowym podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Williams Racing, gdzie fani będą mogli zobaczyć ją z bliska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS