A A+ A++

Marka Gulf znana jest wszystkim fanom sportów motorowych z ikonicznego logo i kolorystki, która zdobyła serca kolejnych fanów po tym jak McLaren kilka lat temu w Monako zaprezentował świetne, jednorazowe malowanie.

Współpraca Gulfa z ekipą z Woking dobiegła końca, ale przedstawiciele firmy postanowili dalej angażować się w Formułę 1 podpisując umowę z Williamsem.

Od początku na obie strony wywierana była presja na przygotowanie ciekawego malowania. To nie pojawiło się podczas prezentacji auta, ale działy marketingowe chcąc wykorzystać okazję postanowiły odpowiedzieć na prośby fanów i Williams w tym roku podczas trzech rund mistrzostw świata zmieni kolorystykę na jeden z czterech wariantów.

Wszystkie nawiązują do charakterystycznego jasnoniebieskiego malowania z pomarańczowymi wstawkami marki Gulf.

Wybór konkretnego malowania przypadnie kibicom. Wybierać można spośród opcji nazwanych: “Odważniejszy niż odważny”, “Współczesny”, “Wizjonerski” oraz “Dziedzictwo”.

Zwycięski projekt pojawi się na obu samochodach wyścigowych FW45, kombinezonach wyścigowych Alexa Albona i Logana Sargeanta oraz na platformach mediów społecznościowych zespołu podczas weekendów w Singapurze, Japonii i Katarze.

Odbędą się trzy tury głosowania, a pierwsza runda rozpocznie się w piątek 26 maja. Po ostatecznym głosowaniu zwycięska barwa zostanie ogłoszona w środę, 12 lipca i wyświetlona na samochodzie pokazowym podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Williams Racing, gdzie fani będą mogli zobaczyć ją z bliska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSejm zdecydował ws. „Lex Tusk”. Wyłamała się jedna posłanka z klubu PiS
Następny artykuł“Абсолютно хворі істоти”, – президент Зеленський про ракетний удар РФ по Дніпру