A A+ A++

“Jak co roku o tej porze dekorowalibyśmy nasze kawiarnie dyniami. Mieliśmy je już zakupione i gotowe do rozwiezienia po naszych lokalach” – czytamy na profilu facebookowym sieci.

Większość kawiarni jednak obecnie pozostaje zamknięta, co jest następstwem ogłoszonych w zeszłym tygodniu restrykcji. Jednym z obostrzeń jest ograniczenie funkcjonowania branży gastronomicznej. Jak przekonywali rządzący, dzięki temu uda się powstrzymać transmisję wirusa wśród klientów restauracji.

Przez tę decyzję Green Caffe Nero zamknęło część swoich kawiarni. I – jak firma sama pisze – zmieniła zdanie co do przyszłości zakupionych już dyń.

Zobacz: Tarcza antykryzysowa. Firmy w kropce

“Oprócz 1,5 tony dyni, przekazaliśmy także mleko, owoce i inne produkty z naszych kawiarni do fundacji wskazanej przez Banki Żywności, która prowadzi jadłodajnię dla osób potrzebujących” – zapewnia sieć na Facebooku.

Sieć kawiarni na razie współpracuje z aplikacją wyłącznie na terenie Warszawy. Costa zapowiada jednak, że wkrótce rozszerzy program o kolejne miasta. Z Too Good To Go współpracuje również Gorąco Polecam, którego produkty – za pośrednictwem tej aplikacji – można otrzymać w Warszawie i w Krakowie.

Starbucks natomiast rozpoczął współpracę z Glovo. Dzięki temu klienci tej sieci mogą odebrać produkt w dostawie na wynos.

Grycan natomiast informuje, że zamknął większość swoich kawiarni. Klientów zachęca do zakupów w sklepie internetowym. Tam też można znaleźć listę czynnych kawiarni.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułVictoria Czermin znów na czele
Następny artykułNiepewna przyszłość Małej Galerii. Zmiana na stanowisku dyrektora z nieznanych powodów