A A+ A++

Gadżety reklamowe to świetne narzędzie marketingowe, ale żeby były one skuteczne, muszą być atrakcyjne dla klientów, którzy bez tego mogą ich po prostu nie używać. Największą uwagę w ostatnim czasie zwracają na siebie gadżety elektroniczne, użyteczne, ciekawe i funkcjonalne. Co wybrać, żeby zaskoczyć klientów firmowym podarunkiem? Czytaj dalej i wykorzystaj wskazówki przy promocji własnej marki!

Wybierz gadżety, z których sam chętnie skorzystasz!

Wybór gadżetów reklamowych jest ogromny. Mogą to być przeróżne drobne akcesoria, narzędzia, przybory biurowe czy nawet dekoracje, na które naniesie się logo marki. Materiał wykonania nie jest problemem – wystarczy dobrać odpowiedni sposób nadruku. Nie wybieraj jednak losowych gadżetów, nie kieruj się jedynie ceną czy dostępnością dużych nakładów. Żeby gadżety spełniały się w roli reklamy, klienci muszą ich chętnie używać, a nie zawsze tanie i masowo wykonane produkty są użyteczne, trwałe czy estetyczne.

Wybierając gadżety z logo, pomyśl o artykułach, po które sam sięgnąłbyś na miejscu klienta. Gadżety reklamowe w Giftdesign.pl to szeroki wybór produktów elektronicznych, artykułów biurowych i innych akcesoriów, spośród których na pewno wybierzesz coś idealnego do promocji własnej marki. Na szczególną uwagę zasługuje elektronika lubiana przez klientów, wśród której dostępne są akcesoria komputerowe i do smartfona, a także niewielkie urządzenia takie jak budziki, zegarki czy stacje pogodowe.

Kilka propozycji gadżetów od Gift Design

Spośród gadżetów elektronicznych dostępnych w sklepie Gift Design można wyróżnić kilka hitów szczególnie wysoko ocenianych przez klientów. Na takiej liście powinny pojawić się następujące produkty:

  • powerbank z logo, niewielkie urządzenie, najczęściej w kształcie prostokątnej kostki, które magazynuje energię, by później móc naładować smartfon bez konieczności dostępu do gniazdka elektrycznego;
  • słuchawki reklamowe, modele opatrzone logo marki, które nie różnią się użytecznością od klasycznych słuchawek, odpowiednie zarówno do urządzeń przenośnych jak i komputera;
  • głośniki reklamowe, w tym przede wszystkim przenośne modele Bluetooth łączące się z urządzeniami bezprzewodowo, by móc korzystać z nagłośnienia w każdych warunkach;
  • ładowarki indukcyjne do smartfona, na których wystarczy położyć urządzenie, żeby było ono ładowane bezprzewodowo.

Nigdy nie rezygnuj z jakości i estetycznego wyglądu!

Pamiętaj, że nawet najciekawszy gadżet reklamowy nie zrobi dobrego wrażenia na klientach, jeśli nie będzie estetyczny i już na pierwszy rzut oka będzie wyglądał na produkt niskiej jakości. Podarunek od firmy szybko może stać się jej wizytówką, dlatego nigdy nie rezygnuj z jakości, wyglądu i estetycznego wykonania wybieranych produktów.

Gadżety firmowe zamawiaj jedynie w renomowanych sklepach jak Gift Design, które oferują produkty wysokiej jakości i ich pełną personalizację w postaci naniesienia logo czy wyboru preferowanej kolorystyki.

Dopasuj wybrane gadżety do profilu własnej firmy

Elektroniczne gadżety reklamowe są uniwersalne, odpowiednie dla bardzo wielu różnych firm, jednak nie oznacza to, że nie możesz ich spersonalizować i jak najlepiej dopasować do profilu własnej działalności, zaczynając już od samego designu. Wybór produktów jest na tyle duży, że na pewno znajdziesz coś odpowiedniego pod kątem formy czy kolorystyki. Pamiętaj, że niektóre produkty są dostępne w kilku kolorach – wszystkie możliwości zobaczysz w dokładnym opisie konkretnego gadżetu.

Na każdy gadżet reklamowy masz możliwość naniesienia logo swojej marki. Dzięki niemu, gdy klienci będą używać gadżetów, zapoznają się z logo, które z czasem będzie wydawać im się bardziej znajome. Dopasuj produkt do szaty graficznej firmy i kolorystyki logo, a uzyskasz atrakcyjny projekt gadżetów firmowych, które na pewno zrobią wrażenie na Twoich klientach.

Artykuł sponsorowany

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUsługi subskrypcyjne w motoryzacji: nowy model dostępu i własności pojazdów