A A+ A++

A jak dobrze zapewne wiecie, w dzisiejszych czasach taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko i jest idealną okazją do tego, aby przeprowadzić szereg bardzo ciekawych analiz, porównań oraz oczywiście testów wydajności.

Ponownie tematem zajęli się specjaliści z Digital Foundry, którzy postanowili zestawić ze sobą wszystkie dostępne aktualnie wersje Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, dodać do tego archiwum z czasów PS3 i dać nam pełen obraz tego jak tytuł zmienił się na przestrzeni tych 8 lat od kiedy zadebiutował na PC i PlayStation 3.

Każdy kto zagrał w MMORPG od Square Enix na PlayStation 3 od razu wiedział, że najprzyjemniejsze doświadczenie w życiu to raczej nie będzie, dlatego właśnie twórcy od razu zaoferowali bezpłatną przesiadkę na ówczesnego next-gena w postaci PlayStation 4, gdzie z niegrywalnych wręcz 18-25 klatek na sekundę z PS3, mogliśmy doświadczyć 45-60 klatek na PS4. 

Teraz po latach tytuł trafił na PlayStation 5 i na najnowszym sprzęcie Sony działa świetnie, chociaż graficznie nie pokuszono się praktycznie o żadne ulepszenia oprócz natywnego 4K i oczywiście znacząco lepszych czasów wczytywania. Jeśli chodzi o frame-rate tutaj mamy zazwyczaj 60 klatek na sekundę, choć w ciężkich sytuacjach płynność może spaść do poziomu 50 ramek.

To tyczy się jednak rozdziałek 1080p i 1440p. 4K męczy się w zatłoczonych lokacjach nawet z 30 klatkami. Square Enix ma zatem przed sobą jeszcze sporo pracy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzef MSZ Izraela odpowiada premierowi Morawieckiemu: ta aluzja jest antysemicka
Następny artykułTragedia w czasie półmaratonu w Radomiu. 49-letni biegacz zmarł tuż przed metą