A A+ A++

Od wczoraj na naszym portalu możecie zapoznać się z naszymi wrażeniami dotyczącymi gry FIFA 22, w których nie zabrakło wielu szczegółów opisujących HyperMotion. Technologia jest dostępna wyłącznie dla wersji na PlayStation 5 i Xboksach Series X|S, co wywołało spore wzburzenie wśród społeczności korzystającej z PC.

Tak jak mogliśmy się spodziewać, problem stanowią starsze komputery – wdrażając HyperMotion na pecetach, EA Sports musiałoby podnieść minimalne wymagania sprzętowe, co ograniczyłoby części użytkowników możliwość zapoznania się z tytułem. Redakcja PC Gamer otrzymała oświadczenie od wydawcy.

„Wprowadzenie technologii HyperMotion i funkcji Immersive Match Day na komputery PC spowodowałoby podniesienie minimalnych wymagań specyfikacji i sprawiłoby, że duża część graczy nie byłaby w stanie uruchomić gry”.

Jak podkreślono, spora grupa fanów wirtualnej piłki musiałoby ulepszyć swoje zestawy, a Elektronicy nie chcą zmuszać graczy do dodatkowych wydatków.

„Miałoby to znaczący wpływ na naszą społeczność PC, która co roku korzysta z gry FIFA, a wielu graczy zostałoby wykluczonych lub zmuszonych do ulepszenia swojego sprzętu, aby móc sprawdzić tę grę. Z niecierpliwością czekamy, aż wszyscy nasi użytkownicy PC doświadczą postępów w rozgrywce i nowego sezonu innowacji oferowanych w grze FIFA 22”.

W trakcie wywiadu z naszą redakcją producent Sam Rivera zapowiedział, że EA Sports dąży do zaimplementowania technologii na PC w przyszłym roku, ale obecnie wydawanie ostatecznych deklaracji jest niemożliwe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFundacja Ekologiczna “Arka” zainauguruje akcję “Wodne książki”
Następny artykułFundacja “Pomóż im”. Bezpłatna rehabilitacja dla dzieci w Białymstoku