A A+ A++

Znana sieć salonów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem dwóch gwiazd różnych pokoleń – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W nowej platformie komunikacji marki Agata, ta pierwsza wciela się w rolę synowej, a druga – jej teściowej. Relacje dwóch pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL marki. W stacjach telewizyjnych emitowany jest właśnie nowy spot z udziałem ambasadorek.

Autor: housemarket.pl 04 sierpnia 2020 11:58

Salony Agata od kilku lat udowadniają Polakom, że niezależnie od tego, jaki styl lubią, jaki mają zasób portfela czy w jakich kolorach wnętrz czują się najlepiej, w sklepach tej sieci znajdą z całą pewnością coś, co przypadnie im do gustu. W nowej platformie komunikacji ten aspekt jest podkreślony jeszcze mocniej poprzez stworzenie historii opartej o stereotypową relację synowa-teściowa i różnicę między nimi. Marka Agata pokazuje konsumentom, że nie ma znaczenia do jakiej grupy należą: synowych, teściowych, mam czy wujków – mogą przyjść do salonu Agata i wybrać meble oraz dodatki, które pasują do nich najbardziej.

Pomimo znaczącej zmiany w kreacji, która wyrażona jest poprzez historie jeszcze bardziej „bliskie ludziom” niż poprzednio, a także wprowadzenia nowej postaci, której rolę gra sama Ewa Kasprzyk, marka nadal stawia na humor i realizację big idea „Dla każdego coś”.

– Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w nowej kampanii salonów Agata. Bez problemu odnalazłam się w humorystycznej komunikacji marki, która powierzyła mi rolę pełnej energii teściowej. Pozornie moja bohaterka sprawia wrażenie teściowej, która we wszystko się wtrąca i jest nieco uszczypliwa, ale tak naprawdę ma świetną relację ze swoją synową, którą gra Małgosia Socha. W końcu skoro razem chodzą na zakupy, to tak naprawdę muszą się lubić. Podobnie jak moja bohaterka, prywatnie także bardzo lubię urządzać i dekorować pomieszczenia w moim domu, więc rola Ambasadorki sieci salonów wyposażenia wnętrz to dla mnie wyróżnienie i radość – komentuje Ewa Kasprzyk, aktorka i Ambasadorka salonów Agata.

Jak podkreślają przedstawiciele marki, wybór Ewy Kasprzyk był przemyślaną i nieprzypadkową decyzją. Ambasadorka idealnie wpisuje się bowiem w nowy koncept kreatywny oraz w konsekwentnie realizowaną strategię marki.

Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy z jednej strony sprawiają, że pojawia się na twarzy wielu osób uśmiech, z drugiej – że bardzo się wyróżniają. Dlatego kontynuujemy komunikację opartą o swego rodzaju skecze sytuacyjne, ale zupełnie inne niż do tej pory.

– Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką – swoją teściową, w rolę której wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś” oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte o insighty i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację pomyśli: „Ja mam podobnie!” Te dwa światy – synowej i teściowej – w odczuciu wielu osób bardzo się od siebie różnią, ale w salonach Agata zawsze znajdują coś, co odpowiada jednej i drugiej – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata.

Akcja pierwszego z serii spotów telewizyjnych odbywa się w mieszkaniu synowej, która podczas rozmowy video pokazuje teściowej swój piękny, nowy narożnik. W trakcie prezentacji mebla teściowa odkrywa, że z salonu zniknął wręczony przez nią upominek… Niespodziewanie „Gośka” udaje, że ma problemy techniczne z dźwiękiem połączenia. Sytuacja byłaby opanowana, gdyby nie wnuczka witająca się z babcią, którą teściowa słyszy doskonale.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów tym razem został zaangażowany dom produkcyjny Film Republic.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTechnologie zbierania plastiku z powierzchni oceanów nie pozwolą na ich oczyszczenie
Następny artykułEOK inauguruje sezon artystyczny