A A+ A++

Evanlite jest pewnie znany już wielu z naszych czytelników – w marcu mogliście czytać na naszych łamach test szosowych kół Evanlite Disc 50 Black. Powyższa firma jest też popularna wśród wyścigowo zorientowanych kolarzy, bez względu na to, czy mowa o MTB, szosie, przełaju czy gravelu – Evanlite skupia się bowiem w 100 % na budowie kół zaplatanych na obręczach z włókna węglowego. Śmiało można stwierdzić, że w szeregach Evanlite’a zebrało się kilku rodzimych speców w budowie kół, którzy łącząc swoje doświadczenia stworzyli markę ciekawą ze względów technologicznych, ale i po prostu za sprawą odpowiedniego zrozumienia potrzeb osób ścigających się – bo w Evanlite pracują również kolarze. Tym razem jednak mowa będzie nie o nowym modelu kół, ale o wchodzącym w życie (od 24 czerwca) programie gwarancyjnym Protector.

 

Evanlite Protector – o co dokładnie chodzi?

Program Evanlite Protector zakłada, że jeśli w okresie 2 lat od zakupu Twoje koła ulegną uszkodzeniu, to producent za darmo przeprowadzi naprawę lub całkowitą wymianę. Nie ma znaczenia to, czy Twoje koła zostaną zniszczone w kraksie na wyścigu czy podczas incydentu na treningu – po prostu przez 2 lata są one w pełni chronione przez producenta. Nie ma co ukrywać, że zakup kół z włókna węglowego to zwykle spora inwestycja, a Evanlite stara się uczynić ją jak najbardziej beztroską.

Mało tego – po upływie wspomnianych 2 lat posiadacz Evanlite’ów może liczyć też na program Crash Replacement – ten zakłada naprawę lub wymianę kół w dużo niższych cenach. Producent wspomina, że przy tworzeniu kosztorysu naprawy w ramach programy Crash Replacement użytkownik może liczyć nawet na 40-procentowe rabaty na części zamienne (kosztorys przed rozpoczęciem naprawy zostaje wysłany do akceptacji klienta) .

W tym miejscu trzeba dodać, że generalnie wszystkie koła Evanlite objęte są dożywotnią gwarancją na ewentualne wady fabryczne

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

Program ochronny Protector obowiązuje na zamówienia od 24 czerwca 2020 r. Czas dwóch lat trwania ochrony naliczany jest od momentu doręczenia kół do właściciela (co jest szczególnie przydatne dla zamówień z wyprzedzeniem, realizowanych w celu rezerwacji wybranego modelu).  

Aby zgłosić usterkę wystarczy jedynie wypełnić dedykowany do tego formularz na stronie producenta. Warto wiedzieć, że program ochrony Protector przydzielany jest tylko pierwszemu właścicielowi i nie przechodzi dalej. 

Komplet informacji czeka na stronie producenta: evanlite.com/pl/protector/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMandat za brak maseczki i 1000 zł kary za tablicę rejestracyjną. Od dziś uwaga w samochodzie
Następny artykułBp Milewski: Chciałbym przeprosić za milczenie polskich biskupów. Mamy wreszcie przełom