Obecnie trwa analiza ofert, a na początku przyszłego roku planowane jest podpisanie umowy z wyłonionym w drodze przetargu wykonawcą. Mowa o przebudowie około 60 kilometrów dróg krajowych nr 94 i 36 na odcinku Wrocław – Lubin.
Przetarg na opracowanie STEŚ-R (studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe dodatkowo zawierające opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej – przyp. red.) wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla opisywanej inwestycji został ogłoszony 5 września tego roku.
– Obecnie trwa analiza złożonych ofert. W pierwszej połowie 2023 r. planowane jest podpisanie umowy z wyłonionym w drodze przetargu wykonawcą – informuje Magdalena Szumiata, rzecznik prasowy dolnośląskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Dokumentacja STEŚ-R zostanie opracowana w dwóch wariantach. Zakładać będzie rozbudowę drogi po śladzie istniejącym lub częściowo po nowym śladzie na fragmentach omijających obszary zurbanizowane i cenne przyrodniczo.
– W zależności od wybranego wariantu, który zostanie wyznaczony na etapie STEŚ-R, droga zostanie rozbudowana do przekroju 2×2 o parametrach klasy GP (droga główna ruchu przyspieszonego). Przekrój dróg zostanie zweryfikowany na podstawie analiz i prognoz ruchu opracowanych na etapie STEŚ-R – wyjaśnia przedstawicielka Dyrekcji.
Więcej o inwestycji pisaliśmy m.in. tutaj.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS