Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, która przenalizowała zachowania ponad 1,2 mln konsumentów obserwując blisko 6 tys. placówek dyskontów, prowadzona w pierwszych osiemnastu tygodniach tego i ub. roku, 91,5 proc. Polaków co najmniej raz było sklepie sieci Biedronka (rok wcześniej – 88,8 proc.), Lidla odwiedziło minimum raz 59,7 proc. (poprzednio – 59,1 proc.), w Netto – 32 proc. (rok wczesniej 20,5 proc.), w Aldi – 16,9 proc. (rok wcześniej był to 13,5 proc.).
Autorzy raportu wskazali, że klienci częściej niż rok wcześniej robią zakupy w dyskontach, jednocześnie są wobec nich coraz mniej lojalni.
Jak podali, Biedronka odpowiadała za 64,2 proc. wszystkich wizyt (wskaźnik Share of Footfall) w dyskontach spożywczych (w analogicznym okresie ub.r. – 64,1 proc.). Drugi w zestawieniu był Lidl z wynikiem 21,5 proc. (wcześniej – 25,1 proc.), podium zamknęło Netto – 10,4 proc. (7,4 proc.), a tuż za nim uplasował się Aldi – 3,9 proc. (poprzednio 3,3 proc.).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS