A A+ A++

Doręczanie  odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 11 a 20, w sobotę od 9 – 16. Osoby doręczające  – pracownicy Urzędu nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych, będą wyposażeni w  imienne identyfikatory.

Jeśli w tym czasie pracownik – doręczyciel nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem wróci w innym terminie lub zostawi informację z prośbą o kontakt telefoniczny w sprawie ustalenia sposobu doręczenia.

Akcja roznoszenia korespondencji z zakresu decyzji podatkowych oraz zawiadomień  rozpocznie się od  1 lutego bieżącego roku i potrwa  do 28 lutego bieżącego roku.

Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie daty oraz czytelnych podpisów na zwrotnym potwierdzeniu  – lista potwierdzeń.

Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną wysłane przez operatora pocztowego – pocztę polską.

Podatnicy, którzy wnieśli o doręczenie pism – decyzji za pomocą środków komunikacji elektronicznej  i wskazali organowi podatkowemu adres elektroniczny otrzymają decyzje zgodnie z wnioskiem.

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu;

 44 786-01 50 – teren m. Opoczna,

 44 786 01 51 – teren Gminy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzechy M: Porażki „polskich” zespołów
Następny artykułSą transfery! Śledź ostatnie godziny okienka