A A+ A++

Branża PR-owa zmierza w kierunku interdyscyplinarności. – W naszych kompetencjach mieści się nie tylko kontakt z mediami, ale także kontakt z poszczególnymi “widowniami”, jak to się mówi z angielskiego: “audiences” – mówił Sebastian Stępak, CEO MSL, w rozmowie przeprowadzonej za kulisami XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu, organizowanego przez Fundację Instytut Studiów Wschodnich. Podkreślił, że firma przesuwa się także w kierunku mediów społecznościowych. – Klienci zaczęli dostrzegać, że nasz sposób formułowania komunikacji nie dość, że przynosi im efekty, to bardzo często chroni ich przed różnego rodzaju niebezpiecz … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAfera w PKOl trwa. Nitras mówi o kontroli “skarbówki”. “Nie zostawimy tego”
Następny artykułOwacje na stojąco. To będzie wielki przebój