A A+ A++

Wiele powiedziało się już o czwartej odsłonie kultowej serii – i bez wątpienia niejedno jeszcze zostanie. Za nami sporo popremierowej zawartości, która w lwiej części nie odwróciła jednak powszechnie krytycznego podejścia do tytułu. Z kolei konkurencja nie śpi, bo za nami premiera Last Epoch, a Path of Exile 2 także szykuje się do pierwszego szturmu na rynek, do tego premiera gry Blizzarda w Game Passie. I jak widać, twórcy potraktowali to poważnie.

Ostatecznie 4. sezon Diablo IV został przełożony przez wzgląd na ogromną ilość zmian, jakie wprowadzą przyszłe aktualizacje.

Diablo IV - rekordowa liczba szykowanych zmian w grze zmusza twórców do przesunięcia nowego sezonu [1]

Xbox Game Pass – dużo ciekawych nowości w marcu. Warhammer 40K: Boltgun, Control: Ultimate Edition, Diablo 4 i inne

Pierwotnie następny sezon Diablo IV miał wystartować już 16 kwietnia. Ostatecznie jednak deweloperzy uznali, że potrzebują więcej czasu na przygotowanie nowości, toteż premiera została przełożona na 14 maja. A zmian jest faktycznie sporo, do tego obejmują one elementy, które od początku wymagały poprawek. Na przykład możemy się spodziewać pewnych rewolucji w kwestii itemizacji. W myśl zasady “jakość ponad ilość” spadać będzie mniej łupów, ale mają być one znacznie ciekawsze dla naszej postaci. Dodatkowo chociażby bazowa liczba afixów (swojego rodzaju modyfikatorów do poszczególnych zdolności) spadnie w przedmiotach legendarnych z 4 do 3 i rzadkich – z 3 do 2. Same ich cechy mają jednak zostać wzmocnione, by gracz wreszcie zwracał na nie większą uwagę niż dotychczas. Co ciekawe, dzięki nowej wersji craftingu do tych legendarnych z czasem będzie można dołączyć specjalny czwarty afix – ale do tego potrzebna będzie specjalna “instrukcja”. Dla tych, co weszli już na 100 poziom postaci, szykuje się Masterworking, pozwalający podbić statystyki przedmiotów jeszcze bardziej.

Diablo IV - rekordowa liczba szykowanych zmian w grze zmusza twórców do przesunięcia nowego sezonu [2]

Last Epoch – kolejny obiecujący konkurent dla Diablo IV wkrótce z pełną wersją. Zwiastun przygotowuje do wyjścia z Early Access

Co do samego endgame’u, na graczy, którzy ukończyli co najmniej 45-poziomowy Nightmare Dungeon, czeka The Pit – specjalny zestaw lochów o różnych poziomach trudności, tam również pojawi się lwia część materiałów do wspomnianego systemu Masterworking. Dla spragnionych dodatkowych wyzwań do endgame’owych bossów dołączy Andariel, a Helltide’y zostaną otwarte dla większej liczby osób – także tych dzielących World Tier 1 oraz 2. Dochodzą do tego jeszcze m.in. bossowie dropiący uber unikalne przedmioty, masa zmian w eventach, klasach, konkretnych przedmiotach i wielu, wielu innych. Wydaje się zatem, że Blizzard zaczyna się budzić w sprawie wielu kluczowych elementów dla gatunku, jakie dotąd zaniedbywano. Pytanie tylko, na ile tak późna reakcja przyniesie jakieś wymierne efekty. Dla chętnych cały Campfire Chat:

Źródło: WCCFtech, Diablo (Youtube)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDwójka Polaków na starcie w Australii
Następny artykuł“Буряти кажуть: “Я рускій” – музикант Мар'ян Пиріг сказав, що росіяни хочуть зробити з українцями