A A+ A++

Wielu graczy w ostatnich dniach ekscytowało się Diablo 2 Resurrected (sprawdźcie naszą recenzję), ale nie możemy zapomnieć, że główny zespół Blizzarda wciąż pracuje nad Diablo 4, które zmierza na konsole oraz PC.

Studio opublikowało kolejny „piekielny kwartalnik”, w którym deweloperzy opowiadają o procesie powstawania oczekiwanej produkcji – choć na początku Joe Shely przestawił krótką wiadomość dotyczącą projektu i ostatnich wydarzeń. Jak wiadomo Blizzard mierzy się z wielkimi zarzutami dotyczącymi molestowań, więc nowy reżyser gry napisał kilka słów:

„Jestem Joe Shely z zespołu twórców Diablo IV. Jako główny projektant, który od początku pracuje nad tą mroczną, fabularną grą akcji z otwartym światem, jestem zaszczycony, że kontynuuję wizję Diablo IV jako nowy reżyser tego tytułu. Czuję dumę, że mogę reprezentować zespół, który wkłada w tę grę całe swoje serce.

Podobnie jak wielu z was, nasz zespół też zmagał się z niedawnymi wydarzeniami. Od ostatniego kwartalnika wiele się działo, a my nie możemy ustawać w wysiłkach kultywowania wartości, które wyznajemy. Równolegle do tych ważnych starań trwają również prace nad Diablo IV.

W ciągu ostatnich lat udało nam się zebrać świetny zespół, który z wielką pasją podchodzi do Diablo IV. Wy, fani serii, jesteście jego ważną częścią. Dzięki waszym cennym opiniom stale ulepszamy i pogłębiamy rozgrywkę. Mamy jeszcze wiele do zrobienia i choć dużo się zmieniło, to nasze zaangażowanie w tę produkcję jest niezachwiane” – Joe Shely

Twórcy skupili się teraz na zaprezentowaniu udźwiękowienia, a nawet pozwalają spojrzeć na kilka nowych ujęć z produkcji. Każdy element Diablo 4 ma prezentować najwyższą jakość, więc deweloperzy przykładają się do drobnych szczegółów związanych z efektami dźwiękowymi.

Na filmach zobaczycie kilka ujęć z rozgrywki, które wyglądają naprawdę przyjemnie. Trudno powiedzieć, kiedy Diablo 4 trafi na rynek, ale wierzę, że akurat ten tytuł może zaprezentować oczekiwaną jakość.

„Jednym z najważniejszych celów, do których dążymy jako projektanci, jest stworzenie najwyższej jakości dźwięków, które w trakcie zabawy będą brzmieć wiarygodnie, pasować do świata gry oraz waszych przeżyć. Przypadkowość odtwarzanych dźwięków ma ogromne znaczenie dla rozgrywki. Jeśli pomyślicie o prawdziwym życiu, nic nigdy nie brzmi dokładnie tak samo dwa razy, ze względu na różne środowiska odsłuchu i umiejscowienie źródeł dźwięku. Odgłosy nigdy nie są odtwarzane na tym samym poziomie ciśnienia akustycznego, z powodu warunków otoczenia oraz tego, co dzieje się w danym miejscu i chwili. W praktyce zawsze istnieją subtelne, rzeczywiste powody, dla których nic nigdy nie brzmi dokładnie tak samo. Tak więc, jako projektanci udźwiękowienia w grach, zawsze staramy się wprowadzać subtelne, losowe zmiany nie tylko do samego projektu dźwięku, ale także do tego, kiedy słyszymy go w grze. Jeśli wykonamy naszą pracę poprawnie, to zazwyczaj tego nie odnotujecie, ale pomoże wam to zanurzyć się w świecie gry i wesprze niesamowitą oprawę wizualną, fabułę oraz ogólne przeżycia” – Kris Giampa, kierownik udźwiękowienia Diablo IV

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNiezwykła wystawa fotografii Marka Lapisa jeszcze przez tydzień w Galerii 66 [FOTO]
Następny artykułZUS dementuje: nie będziemy prosić banków i telekomów o dane klientów