A A+ A++

Sony planuje trzymać się swojej dotychczasowej strategii, zgodnie z którą wersje pecetowe – o ile takie będą powstawać – pojawiać się będą dopiero dwa do trzech lat po wersjach z PS5.

Szef PlayStation, Jim Ryan wypowiedział się niedawno dla portalu Famitsu w temacie równoczesnych premier wersji pecetowych oraz PS5 ich nowych gier. Firma planuje nadal opóźniać wersje pecetowe gier tworzonych przez ich wewnętrzne studia. Zdaniem Ryana, taka strategia najlepiej działa na korzyść firmy.

Według słów Ryana priorytetem PlayStation jeśli chodzi o tworzenie gier przez wewnętrzne studia jest dostarczanie ich na PS5 w formie exclusive’ów, których liczba ma z czasem rosnąć. Ponadto, szef PlayStation miał usłyszeć bezpośrednio od fanów marki, że 2-3 letnie opóźnienia wersji pecetowych względem konsolowych są “akceptowalne”. Konkretnie chodziło o gry takie jak Spider-Man czy God of War.

Fani marki w większości ciepło przyjęli informacje o pecetowych portach gier takich jak Returnal czy Spider-Man, a to za sprawą pewnych specyficznych funkcji tych gier, jakby dedykowanych pecetom. Oprócz tego premiery odbywały się raczej bez większych problemów, może za jednym wyjątkiem – portu The Last of Us Part 1, który spotkał się z mocną krytyką z powodu niestabilności oraz kiepskiej optymalizacji. Jednak od premiery pojawiło się już wiele patchy, które sprawiły, że oceny gry na Steam są teraz “w większości pozytywne”.

Problematyczny start gry na PC może być paradoksalnie argumentem dla Sony, że ich generalne podejście jest sł … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułАстрономи вперше виявили полярний циклон на Урані
Następny artykułZamość: Zmarła Jadwiga Kijek, była skarbnik miasta