A A+ A++

Polscy deweloperzy mają rozbudowane działy sprzedaży i najczęściej sprzedają w obrębi własnych działań. To wkrótce może się jednak zmienić – pisze Rzeczpospolita.

Autor: housemarket.pl 14 października 2021 15:25

Portal podaje, że deweloperów stawiających na outsourcing sprzedaży pojawi się na rynku znacznie więcej. Jak mówi Robert Chojnacki, prezes spółki redNet 24 w wypowiedzi dla serwisu, w miarę profesjonalizacji rynku będzie rosła rola także podmiotów specjalizujących się w sprzedaży. Zdaniem eksperta proces ten przyspieszyła pandemia, która utrudniła działania tradycyjnych biur sprzedaży.  sprzedaży.

Ekspert dodaje, że na outsourcing wykorzystują deweloperzy zagraniczni, którzy nie posiadają rozbudowanych struktur w Polsce, fundusze inwestycyjne oraz mniejsi deweloperzy – sprzedający od dwóch do trzech inwestycji. Jak wyjaśnia Robert Chojnacki tworzenie w tym przypadku własnej sieci sprzedaży jest droższa niż outsourcing. Ekspert wskazuje, że po zewnętrzną sprzedaż sięgają nawet duże firmy, które prowadzą sprzedaż mieszkań w innym mieście niż to, gdzie zlokalizowane są ich główne struktury.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak czytamy, z takiej możliwości korzystają już m.in. Skarbiec Nieruchomości (fundusz inwestycyjny), Saturia Group (inwestycje w całej Polsce), White Stone (inwestycja w Szczecinie) czy Mera Pnefal (Miasteczko Wawer). 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzef Urzędu ds. Imigracji: Afganistan szantażuje Zachód
Następny artykułWydatki na cele mieszkaniowe a zwolnienie z PIT – interpretacja ogólna