Polscy deweloperzy mają rozbudowane działy sprzedaży i najczęściej sprzedają w obrębi własnych działań. To wkrótce może się jednak zmienić – pisze Rzeczpospolita.
Portal podaje, że deweloperów stawiających na outsourcing sprzedaży pojawi się na rynku znacznie więcej. Jak mówi Robert Chojnacki, prezes spółki redNet 24 w wypowiedzi dla serwisu, w miarę profesjonalizacji rynku będzie rosła rola także podmiotów specjalizujących się w sprzedaży. Zdaniem eksperta proces ten przyspieszyła pandemia, która utrudniła działania tradycyjnych biur sprzedaży. sprzedaży.
Ekspert dodaje, że na outsourcing wykorzystują deweloperzy zagraniczni, którzy nie posiadają rozbudowanych struktur w Polsce, fundusze inwestycyjne oraz mniejsi deweloperzy – sprzedający od dwóch do trzech inwestycji. Jak wyjaśnia Robert Chojnacki tworzenie w tym przypadku własnej sieci sprzedaży jest droższa niż outsourcing. Ekspert wskazuje, że po zewnętrzną sprzedaż sięgają nawet duże firmy, które prowadzą sprzedaż mieszkań w innym mieście niż to, gdzie zlokalizowane są ich główne struktury.
Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jak czytamy, z takiej możliwości korzystają już m.in. Skarbiec Nieruchomości (fundusz inwestycyjny), Saturia Group (inwestycje w całej Polsce), White Stone (inwestycja w Szczecinie) czy Mera Pnefal (Miasteczko Wawer).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS