A A+ A++

Minione trzy lata to szereg zmian w mediach społecznościowych. W dobie pandemii nie tylko użytkownicy indywidualni, ale też firmy przeniosły większość swoich aktywności do sieci. W siłę urósł także rynek e-commerce. Pojawiło się też większe zainteresowanie zakupem online – właśnie z poziomu platform społecznościowych.

Jak się jednak okazuje, pomimo iż świat w ciągu ostatnich lat bardzo się zmienił, użytkownicy mediów społecznościowych pozostają wierni tym samym platformom. Numerem jeden cały czas pozostaje Facebook – w badaniu, zrealizowanym na zlecenie BrandLift, wskazał go co drugi Polak (50 proc.). Na drugim miejscu znalazł się YouTube, który w ciągu trzech lat zdobył o 6 punktów procentowych więcej (18 proc.). Na trzeciej pozycji plasuje się Instagram, który pozostaje ulubionym medium dla 17 proc. Polaków.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMotospot dla Pogorzelców z Nieba. Zobaczcie relację [wideo, zdjęcia]
Następny artykułNegatywny wynik kontroli w SP ZOZ w Lubartowie