Ponad 2 mln 800 tys. złotych trafi do powiatu bocheńskiego na realizacje projektu pod nazwą “Cyfrowy Powiat Bocheński” – E-administracja w Powiecie Bocheńskim”
Celem projektu jest wzrost jakości, a przede wszystkim dostępności usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną, a wszystko dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań informacyjno – komunikacyjnych – mówi Adam Korta, starosta bocheński.
W ramach projektu przewidziane jest opracowanie i wdrożenie usług elektronicznych administracji, zintegrowanych z platformą ePUAP, planowane jest uruchomienie nowych e-usług oraz elektronicznych formularzy wniosków dla uproszczenia procesów administracyjnych i obsługi interesantów. Rozbudowany zostanie także elektroniczny systemu obiegu dokumentów w Starostwie, uruchomione zostaną funkcjonalności związane z integracją tego systemu z Biuletynem Informacji Publicznej. Powstanie zostanie także nowoczesny system rezerwacji wizyty w urzędzie i system kolejkowy. Przewidziana jest także nowa strona internetowa.
W efekcie wprowadzenia informatyzacji pewnych procesów przewidujemy rozszerzenie zakresu spraw, które mieszkańcy, przedsiębiorcy i inni klienci urzędu będą mogli załatwić drogą elektroniczną – dodaje starosta.
Realizacja projektu przewidziana jest w latach 2020-2022. Dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS