Jak CD Projekt Red zapowiadał, tak zrobił. W nocy z piątku na sobotę do sieci trafiła pierwsza z tzw. dużych łatek dla Cyberpunka 2077.
Patch 1.1, jak oznaczono łatkę, to pierwszy kamień milowy w procesie porządkowania znanego już chyba wszystkim rozgardiaszu. Przypomnijmy, drugim takim zwrotem ma być Patch 1.2, datowany na końcówkę lutego, a w międzyczasie twórcy obiecują szereg mniejszych poprawek.
Lista zmian obejmuje poprawki zarówno na poziomie silnika, jak i samych mechanik gry, i dotyczy wszystkich możliwych platform, a więc pecetów, konsol i Stadii.
Patch 1.1 is out on PC, consoles and Stadia!
In this update, which lays the groundwork for the upcoming patches, we focused on various stability improvements and bugfixes.
List of changes: https://t.co/NlSEKjsax7 pic.twitter.com/WjLcD0SaZk
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) January 22, 2021
Jak możemy się dowiedzieć, programiści poprawili ponoć m.in. wykorzystanie pamięci, co było dotąd jedną z głównych pięt achillesowych Cyberpunka, który niemalże w nieskończoność potrafił strumieniować dane. W skrajnych wypadkach doprowadzało to do przepełnienia buforów, a co za tym idzie awarii, a zazwyczaj po prostu mocno dusiło wydajność na konsolach.
Nie brakuje również poprawek w poszczególnych skryptach. Te, jak wiadomo, potrafiły wykonywać się błędnie, uniemożliwiając komfortową zabawę.
Nie da się ukryć, nawet zgodnie z zapowiedziami nie jest to jeszcze koniec łatania dzieła CDPR, ale miejmy nadzieję, że tym razem działanie gry zostanie wydatnie ulepszone. Ciąg dalszy nastąpi, a pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS