A A+ A++

Jak CD Projekt Red zapowiadał, tak zrobił. W nocy z piątku na sobotę do sieci trafiła pierwsza z tzw. dużych łatek dla Cyberpunka 2077.

Patch 1.1, jak oznaczono łatkę, to pierwszy kamień milowy w procesie porządkowania znanego już chyba wszystkim rozgardiaszu. Przypomnijmy, drugim takim zwrotem ma być Patch 1.2, datowany na końcówkę lutego, a w międzyczasie twórcy obiecują szereg mniejszych poprawek.

Lista zmian obejmuje poprawki zarówno na poziomie silnika, jak i samych mechanik gry, i dotyczy wszystkich możliwych platform, a więc pecetów, konsol i Stadii.

Jak możemy się dowiedzieć, programiści poprawili ponoć m.in. wykorzystanie pamięci, co było dotąd jedną z głównych pięt achillesowych Cyberpunka, który niemalże w nieskończoność potrafił strumieniować dane. W skrajnych wypadkach doprowadzało to do przepełnienia buforów, a co za tym idzie awarii, a zazwyczaj po prostu mocno dusiło wydajność na konsolach.

Nie brakuje również poprawek w poszczególnych skryptach. Te, jak wiadomo, potrafiły wykonywać się błędnie, uniemożliwiając komfortową zabawę.

Nie da się ukryć, nawet zgodnie z zapowiedziami nie jest to jeszcze koniec łatania dzieła CDPR, ale miejmy nadzieję, że tym razem działanie gry zostanie wydatnie ulepszone. Ciąg dalszy nastąpi, a pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrzeba zgłosić azbest. Pozostał tydzień!
Następny artykułJak otworzyć drzwi zatrzaskowe bez klucza?