A A+ A++

Swoją karierę Curve Digital zaczynało od tworzenia własnych autorskich projektów, wśród których największym hitem okazało się Stealth Inc: A Clone In The Dark, znane wcześniej jako Stealth Bastard.

Dalej w 2013 roku firma przebranżowiła się z produkcji na wydawanie produkcji niezależnych i na tym skupiła całą swoją uwagę. Przez te 8 lat działalności Curve Digital wydało na świat kilkadziesiąt znakomitych hiciorów, spośród których na pewno będziecie kojarzyć poniższe produkcje:

  • Velocity 2X
  • Lone Survivor
  • Thomas Was Alone
  • OlliOlli
  • 10 Second Ninja X
  • Human: Fall Flat
  • Bomber Crew
  • Beholder: Complete Edition
  • The Ascent

Ostatni z wymienionych tytułów stał się w lipcu tego roku jednym z najgłośniejszych tytułów debiutujących na konsolach Xbox One oraz Xbox Series X|S, zyskując jednocześnie miano najlepiej zarabiającej gry Curve Digital. Od teraz wydawca chce jeszcze bardziej wspierać swoich podopiecznych i dostarczać nam coraz więcej produkcji klasy “Triple I”, czyli takich wysokobudżetowych indyków jak The Ascent. W tym celu zmieniono logo oraz nazwę firmy na Curve Games. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMazowsze: Tragiczny nocny wypadek. Zginął pieszy
Następny artykułBiałystok: akcja solidarności z Andżeliką Borys i Andrzejem Poczobutem